RRiis Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 I Trondheims gater Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det ble litt underlige farger og lys, ble det ikke? Kompen ellers er ikke noe å si på, personen liver opp i bildet. Lenke til kommentar
RRiis Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Det ble litt underlige farger og lys, ble det ikke? Kompen ellers er ikke noe å si på, personen liver opp i bildet. Hei, takk for svar Kunne du utdype litt, jeg har nok sett meg blind på bildet men tenker du på hvitbalansen eller var det noe annet du tenkte på? Lenke til kommentar
deleted Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Er nok de unaturlige fargene hun tenker på..? Ser ihvertfall ut som du har høy fargemetning/et eller annet filter. Men jeg synes det kledde bildet. Kanskje vi får sammenligne med en v2? Lenke til kommentar
RRiis Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Er nok de unaturlige fargene hun tenker på..? Ser ihvertfall ut som du har høy fargemetning/et eller annet filter. Men jeg synes det kledde bildet. Kanskje vi får sammenligne med en v2? Ja stemmer det, mulig jeg har dratt litt hardt i spakene i photoshop, men jeg synes det passet seg. Kan laste opp en versjon med litt mindre prossesering. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Er nok de unaturlige fargene hun tenker på..? Ser ihvertfall ut som du har høy fargemetning/et eller annet filter. Men jeg synes det kledde bildet. Kanskje vi får sammenligne med en v2? Ja stemmer det, mulig jeg har dratt litt hardt i spakene i photoshop, men jeg synes det passet seg. Kan laste opp en versjon med litt mindre prossesering. V2 ble bedre synes jeg. Fremdeles skarpe farger, men nå uten slør eller hva jeg skal kalle det Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Enig i at fargene er litt "presset". Men på den andre siden er det med på å gi bildet et egenartet uttrykk. Fotokunst handler ikke alltid om å gjengi "virkeligheten" men om å formidle et inntrykk/uttrykk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Godt med fargerik dybde som omkranser vår brostein og da skulle vel det meste være sagt? Likandes bilde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg