Gå til innhold

mms på 6600?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har problemer med mms på min nokia 6600. Får ikke sendt i det hele tatt..Har telenor. Jeg ringte telenor og de vet ikke hehe.. det finnes ingen automatiske oppsett. Jeg har prøvd det manuelle oppsettet på telenormobil.no til 6600. det fungerer heller ikke. har noen klart å få satt opp mms på 6600 med telenor abb.? kan noen være så snill å vise meg åssen??

hilsen småirritert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På toppen av siden du var inne på står det: NB! MMS-oppsettet vil ikke fungere før midten av november 2003. Så du må nok smøre deg med tolmodighet... :grine:

Vi er farlig nær "midten" av november nå er vi ikke?? Vil vi få en melding fra telenor når det kommer i bruk??

Dritens kjipt å vente på dette ass.....

Lenke til kommentar
På toppen av siden du var inne på står det: NB! MMS-oppsettet vil ikke fungere før midten av november 2003. Så du må nok smøre deg med tolmodighet... :grine:

men jeg mener å huske at han som skrev testen av 6600 her inne sa han hadde testa mms?? hvordan fikk han det til?

Netcom har MMS støtte for 6600.

AKIRA

Lenke til kommentar

men jeg mener å huske at han som skrev testen av 6600 her inne sa han hadde testa mms?? hvordan fikk han det til?

Netcom har MMS støtte for 6600.

AKIRA

******* telenor ass...sendte dem en klage mail...JEG VIL SENDE GRATIS MMS FRA MIN 6600!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅ :grumpy:

Lenke til kommentar

fikk automatisk mms oppsett fra Telenor ved hjelp av det, men det fungerte ikke. Men det gjeldende der vil nok fungere så fort Telenor har satt opp mms for 6600 på deres nett :p jeg har sendt 3 klager allerede i forbindelse med mms oppsettet for 6600 til Telenor. Jeg må si meg mektig irritert over de arrogante tilbakemeldinge jeg får av dem. Uten at jeg skal gå inn på det nå.

Derimot så fungerer wap oppsettet utmerket

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...