okjo Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Fortøyd II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det ble veldig bra dette også, kanskje litt i mørkeste laget for meg....om ikke skjermen min er for mørk da. Du kunne kanskje justert til en mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Det ble veldig bra dette også, kanskje litt i mørkeste laget for meg....om ikke skjermen min er for mørk da. Du kunne kanskje justert til en mørk bakgrunn. Takk for tilbakemelding, syns selv at dette ble for mørkt..er heller ikke fornøyd med fargetonene i bildet. Har justert det i Apples nye redigeringsprogram "Bilder" og sliter med å venne meg til det. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 V1 og V3 er to veldig bra bilder med fine farger, god skarphet og en fin komp. Hvilket som er best er vanskelig å si men flotte er de Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 V3 er kanskje det beste bildet. Litt mørkt, men det var vel mørkt tenker jeg. Syntes det ble en flott stemning og veldig vakkert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 V1 og V3 er to veldig bra bilder med fine farger, god skarphet og en fin komp. Hvilket som er best er vanskelig å si men flotte er de Mvh Torbjørn Tusen takk Lenke til kommentar
okjo Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 V3 er kanskje det beste bildet. Litt mørkt, men det var vel mørkt tenker jeg. Syntes det ble en flott stemning og veldig vakkert. Tusen takk for tilbakemelding, det var ganske mørkt og det er liksom litt av poenget å beholde den stemningen..kunne nok lysnet fjellene enda litt mer men da følger himmelen etter, og den er mer enn lys nok fra før. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det at det er litt mørkt, skaper etter min oppfatning en egen stemning. Det er selvsagt fullt ut lovlig å skape uttrykk i landskapsbilder som ikke nødvendigvis er akkurat slik er ser det "live". V1 er et virkelig flott bilde synes jeg, og det beste av de tre utlagte. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Tusen takk for tilbakemelding på et bilde som jeg har brukt lenger tid på enn jeg vanligvis gjør, syns det er vanskelig å finne rette balansen mellom det lyse og mørke. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott og godt balansert komp. Litt mørkt hvor detaljene viskes ut. Men den eneste måten å forandre på det er enten å bruke HDR eller foreta en redigering i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg