Gå til innhold

[Løst] Hjelp til minnekort for Moto G 2.gen LTE

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg to stk Motorola i helgen når Lefdal hadde tilbud på dette til 1111kr.

De kommer bare med 8GB intern minne, og trenger da et minnekort på 32GB som er maks tillatt.

Hvilket minnekort anbefales? Ser at det er en hel bråte med SD kort men ikke alle som kanskje egner seg for bilder og video i HD etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung Pro uhs microsd

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1461825&gclid=CNbq3ufJ58cCFaTPcgodvXoCyQ

Har erstattet både Kingston og Sandisk hos meg som både har failet. (2 1/2 til 3 år uten feil)

Sist ut i Motorolas trio av telefoner har vi tredje upplagan av budgetmodellen Moto G. Nytt för i år är att kunder kan välja att köpa enheten med 2GB RAM, vilket Motorola blir relativt ensam om i budgetsegmentet i västvärlden.

Modellen med 2GB arbetsminne har 16GB lagring medan varianten med 1GB RAM endast har 8GB lagringsutrymme. Båda modellerna har stöd för minneskort. Moto G 2015 erbjuder vidare en 5-tumsskärm (720p), Snapdragon 410 (64-bit), LTE, en 13MP-kamera, en främre 5MP-kamera, Bluetooth 4.0 LE och ett 2470mAh-batteri.

Skulle valgt denne.

Finns denne i noen Norske kjeder ?

Lenke til kommentar

Var veldig flaks at jeg var innom den lille tilbudstråden for mobiltelefoner her på forumet. Rimelig fornøyd med å få tak i en såpass bra telefon - som du sier to til prisen av en.

Motorola er jo det nærmeste man kommer stock Android. Sjekket på nett og Moto G2 vil få Android M - så det er jo en god nyhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...