Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som har tatt Geofag 1 som privatist?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle egentlig ta opp S2 og ta fysikk 1 (Ikke hatt før) som privatist dette semesteret. Da jeg har mange tunge tallfag på høyskolen, inkludert det som ifølge proffessoren min er det hardeste faget vi kommer til å ha, vurderer jeg og ta Geofag 1 isteden, og heller ta fysikk 1 neste semester/senere.

Er det noen som har tatt dette? Jeg tror det er bedre at jeg tar et lesefag dette semesteret, kontra et fag hvor jeg må regne mye oppgave osv. Snakket med en kompis som hadde tatt det her i Oslo, og han anbefalte det, men måtte skrive en oppgave på ca 30 sider som måtte presenteres på eksamen. Kan legge til at jeg tok opp geografi før sommeren og det var relativt interessant og en lett 6.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok geofag som privatist for omkring tre år siden, parallelt med at jeg studerte geologi på universitetet. Var egentlig veldig greit og det er absolutt et godt valg om du synes det er interessant. 

Jeg hadde ikke skrevet noen oppgave, men det virket ikke som sensor eller eksaminator så det som noe stort problem og jeg fikk i stede snakke et par minutter om kvikkleire, som jeg hadde jobbet med et par måneder tidligere og kunne ta fra toppen av hodet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...