Joachim_F Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Netflix-topp trekker frem et berømt syltetøyeksperiment.Derfor vil ikke Netflix tilby «offline»-titting Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Han har jo helt rett. Flere valg er på ingen måte ensbetydende med mer frihet. 2 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Så... hvis jeg har forstått det riktig, så er det lurt av Netflix å begrense utvalget av filmer ned til 10. Slik at folk ikke må behøve å velge mellom så mange forskjellige filmer og serier. 7 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 I do not believe him. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Egne serier veldig ok,ellers utvalg er søppel utgått på dato. Lett å heller velge noe annet som popcorn. Bruker vpn når jeg er i et land hvor netflix ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Jeg tror det egentlige problemet er, som han var inne på selv, rettigheter. Netflix inngår avtaler som ofte varer 5+ år, så det er lite trolig at de har rettigheter til å tilby nedlasting på det aller meste av innholdet de tilbyr i dag, hvis noe i det hele tatt. Og så skal rettighetshaverne garantert ha mer penger hvis Netflix ønsker å tilby nedlasting, hvis de i det hele tatt tillater det. Det er ikke et teknisk problem, som han jo også sier, og jeg tviler på at forbrukerne blir forvirret av å få et valg om å laste ned filmer/serier, såfremt det som kan lastes ned er tydelig merket, hvis det er slik at ikke alt kan lastes ned. Endret 8. september 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg tror det egentlige problemet er, som han var inne på selv, rettigheter. Netflix inngår avtaler som ofte varer 5+ år, så det er lite trolig at de har rettigheter til å tilby nedlasting på det aller meste av innholdet de tilbyr i dag, hvis noe i det hele tatt. I do believe you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg