Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Endelig skikkelig treff på den fordømte ballen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Er det barnebarn i sving? En klassisk situasjon du har fotografert her. Har vært fotballmamma sjøl og stått på sidelinja og gaula.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Er det barnebarn i sving? En klassisk situasjon du har fotografert her. Har vært fotballmamma sjøl og stått på sidelinja og gaula.. Du er god til å gjette, full innsats der i gården. Takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Skikkelig fulltreffer..for begge. Liker valg av lukkertid som gir passe bevegelsesuskarphet på den unge spilleren Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Skikkelig fulltreffer..for begge. Liker valg av lukkertid som gir passe bevegelsesuskarphet på den unge spilleren Mvh Oddmund Hei Oddmund og takk for din kommentar. Noen ganger er det passende med uskarphet på f.eks hender/føtter for å illustrere hurtige bevegelser. I dette tilfellet illustreres dette ganske tydelig. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 ... og jeg som synes det ser ut som et halvt eple. Skoa sitter hvertfall igjen på belna - ikke som da jeg spelte fotball med Aurlandsko og keeper lå i vinkelen med sola rett i aua og et fårete blikk da han fanget en aurlandsko. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 ... og jeg som synes det ser ut som et halvt eple. Skoa sitter hvertfall igjen på belna - ikke som da jeg spelte fotball med Aurlandsko og keeper lå i vinkelen med sola rett i aua og et fårete blikk da han fanget en aurlandsko. Roar Skulle vært filmet den hendelsen din ! Takk for artig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg