Miss_star Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Mente jeg leste et sted datoen, men den har jeg selvsagt glemt ut! Er det ikke snart på tide at den kommer, men har liksom sett så lite om det i media frem til nå? (Mulig jeg bare har vært på helt feil steder, men følte det var mer i media i fjor). Andre som venter, og eventuelt skal oppgradere? Nå har ikke jeg Iphone 6 da;) Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 iPhone 6S blir offisielt vist frem av Apple i morgen, det pleier å gå litt tid før den er i salg. Men regner med ca 2-3 uker etter visning. iPhone 7 kommer da neste år, rundt samme tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 De siste årene har jeg pleid å kjøpe ny iPhone samme dag som den legges ut for salg. Det blir mindre og mindre stress hvert år for å få tak i en. Tipper det skjer siste uka i september. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Ah, imorgen ja Noen som vet kl.slett og hvor dette eventuelt vises? Regnet med det ble 6S, men siden det ikke er bekreftet skrev jeg 6S/7. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Starter kl 19.00 norsk tid og kan ses via MAC, iPhone, Apple TV. Velger du å se via MAC/iPhone er dette linken: http://www.apple.com/apple-events/september-2015/ EDIT: Ser at de har åpnet for å se på hvilken plattform som helst:) Endret 8. september 2015 av -lemoncake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Showet starter klokka sju norsk tid, og det pleier å vare ca halvannen time. Normal prosedyre er at de sparer de viktigste nyhetene til slutt. Det er ikke sikkert at iPhone 6S er den viktigste nyheten, så det kan godt tenkes at den har blitt presentert før klokka runder åtte. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Ok. Takk for svar til dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå