Stine132 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hei. Jeg elsker min nexus 7" (2013), men batteriet begynner å takke for seg.. jeg finner få nettbrett med den skjermstr som er nye. Er det verdt å bytte batteriet på nexusen? Eller vet noen om et 7"-nettbrett som er bra? Har vurdert sony z3 tablet (pga str), men syntest 4200kr var idyreste laget.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Har også en Nexus 7 som jeg liker godt og en iPad Mini 3 som jeg syns er ålreit. Kikket på iPad? Det er ikke bare ondskap Apple driver med, og du kan fint sette opp iPad mot Google slik at du har alt det du trenger av kontakter og mail osv osv, den er fin å bruke, og det kommer antagelig en ny en i morgen, iPad mini 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Av 7" finner du neppe noe bedre enn Nexus 7 (2013). med mulig unntak av Asus MeMO Pad 7 ME572C. Bytte batteri er et godt alternativ. Er du sikker på at batteriet er dårlig? Min begynte å trekke mye strøm etter at jeg slo på OK Google-funksjonen. Med dette av, ble alt normalt igjen. Du kan gå inn på Innstillinger/WiFi/Avansert, og sette WiFi aktiv i dvale kun når tilkoblet strøm. Da vil den ikke bruke strøm på wifi når den står i dvale uten at den samtidig står på lading. Settingen Alltid av i dvale funker ikke hos meg, trolig en bug i OS. Endret 10. september 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hva med en Nvidia shield? har den selv og synes den er skikkelig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Shield er 8", merkbart større enn 7 som ts spør om. Da hadde jeg heller valgt iPad mini 2 eller 3. Lenke til kommentar
Stine132 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Har også en Nexus 7 som jeg liker godt og en iPad Mini 3 som jeg syns er ålreit. Kikket på iPad? Det er ikke bare ondskap Apple driver med, og du kan fint sette opp iPad mot Google slik at du har alt det du trenger av kontakter og mail osv osv, den er fin å bruke, og det kommer antagelig en ny en i morgen, iPad mini 4. Lenke til kommentar
Stine132 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Det skal jeg prøve. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå