Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Urban Art 806 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Den grønne veggen bak ser litt ut som et vegg-til-vegg teppe, og så var det jo morosamt at du lot muren gå ut i øvre høyre hjørne..(er dette en test? ) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Herlige effekter her med de forskjellige flatene mot hverandre! Hilsne Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Her har taggerne fått boltre seg fritt, og like bra er vel det. Flott utsnitt og komp og dessuten fine avdempede farger. Når den ene linjen går ut i øvre høyre hjørne, kunne kanskje det samme vært tilfelle i nedre høyre hjørne ? Innbiller meg at dette i såfall kan være et av de tilfeller det vil være riktig å bryte den generelle regel. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det ligger noen arbeidstimer bak dette kunstverket ... synes det er en god vinkling på bildet hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Den grønne veggen bak ser litt ut som et vegg-til-vegg teppe, og så var det jo morosamt at du lot muren gå ut i øvre høyre hjørne..(er dette en test? ) Så det først da ramma hadde kommet på og da fikk latskapen lov å råde så jeg gadd ikke ta av ramma og kutte de mm. som måtte til - og jo, du hadde rett. Jeg lurte litt på om jeg kom til å få møte meg sjøl i døra her? Roar 1 Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Et flott mesterverk fint forevighet av en annen mester. Flott så det holder dette Roar. :-) Geir Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Veldig flott..av både maler og fotograf. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg