Joachim_F Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det eneste som blokkeres er «hopp over reklamen»-knappen.AdBlock Plus-brukere raser over Chrome-feil på YouTube Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg leste om dette i går, men opplevde ikke å få reklame. Likevel forsøkte jeg å deaktivere Adblock bare for å se hvordan hverdagen min kommer til å bli på Youtube hvis jeg må se reklame. Det var ikke et positivt inntrykk jeg fikk. Det er greit nok å hoppe over reklamefilmen i begynnelsen, men det er ikke noe kult når en lang video plutselig avbrytes av en gruppe middelaldrende svensker som synger Backstreet Boys-sanger! Adblock slås på igjen, og kommer til å forbli på så lenge den fungerer. Skulle Youtube lansere et betalt pluss-abonnement hvor det f.eks koster kr 30 i måneden for å se reklamefritt på Youtube, vil jeg revurdere min bruk Adblock. 3 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Dette er jo litt morsomt, de får jo som fortjent, på en måte. Men rissikabel handling fra Google sin side, de får folk gjerne bare til å bytte nettleser og/eller blokkeringsprogram. Håper folk lærer å begynne å skru av adblock programmer på sider som ikke direkte plager deg med dem. Uten reklamene vil sidene enten dø eller begynne å kreve penger. Lenke til kommentar
cassve Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 When IE got better than Chrome... 8/9 2015..... Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg leste om dette i går, men opplevde ikke å få reklame. Likevel forsøkte jeg å deaktivere Adblock bare for å se hvordan hverdagen min kommer til å bli på Youtube hvis jeg må se reklame. Det var ikke et positivt inntrykk jeg fikk. Det er greit nok å hoppe over reklamefilmen i begynnelsen, men det er ikke noe kult når en lang video plutselig avbrytes av en gruppe middelaldrende svensker som synger Backstreet Boys-sanger! Adblock slås på igjen, og kommer til å forbli på så lenge den fungerer. Skulle Youtube lansere et betalt pluss-abonnement hvor det f.eks koster kr 30 i måneden for å se reklamefritt på Youtube, vil jeg revurdere min bruk Adblock. Hadde ingen brukt Ad-block kunne kanskje Youtube halvert reklamebruken. Istedenfor går det utover oss uten Adblock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg