asad Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Så netopp denne fantastiske filmen...jeg må si at det var en av de sterkeste kino/film opplevelsene jeg har opplevd. Jeg har nå noen spørsmål angående filmen. Eller...tenkte bare vi skulle utveksle våre oppfatninger. Hva skjedde egentlig med Neo? Han "døde" på slutten...etter å ha blitt kopiert til smith. Maskinene tok han av gårde. Orakelet mente at de skulle få se han igjen. Sikta hun til at det har vært 6 slike som han, og at hele sirkelet kom til å gjenta seg? Hvordan klarte Neo å beseire han motsetning, Smith? Var det han alene som klarte det, eller var det maskinene som hjalp han? Orakelet spurte Arkitekten om han lovte å befri dem som ønsket det. Hun spurte også om hun kan stole på han... som svar fikk hun noe i den duren.. " What am I?...Human?" Liksom at han kommer til å holde ordet. MEN, hvis arkitekten er et program, noe han tydeligvis er, hvordan kunne han skape Matrix, hvis han er en del av den?Samme med orakelet. Jeg trodde at et menneske måtte til for å skape matrix-verden. tror jeg lurte på mer..men jeg kommer ikke på det akkuratt nå. Hva er deres oppfatning? Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 beklager feilplaseringen, var bare så ivirg til å få skrevet det jeg hadde i tankene. Jeg vet at det finnes en annen tråd om matrix, men det hadde vært fint hvis noen gadd å svare på denne og.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skal gi svar, jeg: Feilpostet + det finnes allerede tråd om emnet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg