johanf Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Man hører så mye om at svømming er så bra for (hele) kroppen, og jeg kunne godt tenke meg å kanskje begynne å svømme en gang eller tre i mnd. Hvilke svømmehaller i Oslo holder okay standard, og helst er såpass at man ikke trenger å svømme i kø? Har vært et par ganger på Drammensbadet, og det holder grei standard synes jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Tøyenbadet er det eneste badet som duger i Oslo og har stort basseng. Det kan være litt mye mennesker der i 17-tiden men det er vel et generelt "problem" i de fleste treningsanlegg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Ja, jeg tenkte at det desverre var litt sånne tilstander i byen. Vet du hvordan det er med besøk i helgene? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Velge og vrake her: https://www.oslo.kommune.no/natur-kultur-og-fritid/svommehaller/ Bør nok prøve hallene utenfor sentrum, godt mulig det blir mindre folksomt hos dem. Ligger en på Furuset ikke for langt unna meg, men har fortsatt tilgode å dra dit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ja, jeg tenkte at det desverre var litt sånne tilstander i byen. Vet du hvordan det er med besøk i helgene? Jeg pleide å holde meg litt unna Tøyenbadet i helgene da det var me barnefamilier der da. Det er dedikerte baner for svømmere og lek men usikker hvordan dette opprettholdes i helgene. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Okay, takk for tilbakemeldinger begge to. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Svømmebassenget på Røa skal vist være ganske så folketomt i følge noen bekjente som trener der, og det er helt nytt så det er god stnad. Men det er grisedyrt, da det driftes av SATS. Koster 700 kr/mnd ved 12 mnd bindingstid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå