AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hun har vært litt av og på der, men nå er hun "på".Vi er et par, men det blir litt kleint om jeg skal stå å se på tenker jeg.Vi vet ikke helt hvordan vi skal gå fram for å gjøre dette på den beste måten? Det er jo en felles fantasi som vi har diskutert frem og tilbake om skal settes ut i livet. Hun har ikke lyst til at jeg skal kose med hun andre jenta, og jeg har faktisk ikke noe behov for å gjøre det heller. Tanken på å se fruen med ei jente er jo veldig pirrende. Men som sagt: Blir dumt å stå å se på og nappe i loffen. Noen som er et par som har gjort dette og funnet en bra løsning? Anonymous poster hash: 0e684...48d Anonymous poster hash: 0e684...48d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Vær trygg på at ingen av gutta på forumet misunner deg. De lider sammen med deg og ser hvor jævlig du har det. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Enig Tom, det er faktisk verre å få lov men ikke vite hva som er greit og vite at det kan bli bråk hvis man gjør en feil enn å ikke få lov i det hele tatt. En jente fra videregående, som likte jentekos, fortalte at hun og typen (ektemannen) hadde gjort det. Typen hennes var vel av den trauste typen regner jeg med fordi han ville ikke pule på eller noen ting selv om han fikk lov... Mener å huske at ho sa at han bare gikk ut etterhvert Dette kan vel sammenliknes med S/M i den grad at man må finne ut hvor streken går på forhånd. Får du lov å bli sugd av jenta, pule henne, fomle med puppene hennes? Det er veldig forskjell på å døtte snabeln inn i varmen å det å kose/ kjærtegne en jente. Tror du må få dama di til å forstå at dette ikke handler om kjærlighet og uansett hva du gjør så skal du ikke kose med ho andre på den måten man viser kjærlighet til sin elskede. Edit; Faen ta deg leif Endret 8. september 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Trådstarter her... Tja, nei... det er ikke enkelt! Jeg er redd for at det blir "feil uansett" hva man kommer fram til. Anonymous poster hash: 0e684...48d Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Det blir nok feil uansett ja. Damer er veldig kompliserte så det kan hende hun sier det er greit og angrer seg etterpå. Da blir det liv i heimen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Trådstarter her... Tja, nei... det er ikke enkelt! Jeg er redd for at det blir "feil uansett" hva man kommer fram til. Anonymous poster hash: 0e684...48d Jeg foretrekker at du puler henne itillegg til dama di. Tenk å ha følelsen av å vinne i lotto Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 3b9181a9dfe4dc8a9d389b7a35024e42] 6s928...b72 [/acronym] Anonymous poster hash: 3b918...e42 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg ville heller ha vunnet noen millioner i lotto enn å ta et dobbelknull som kanskje ødelegger forholdet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Nå ble jeg usikker. Snakker vi om jentekos eller trekant? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Nå ble jeg usikker. Snakker vi om jentekos eller trekant? Dama vil teste jentekos, men TS vil ikke bare sitte å se på. Problemet da er om det blir en trekant eller et "kjedelig" girl-girl show. TS vil ha råd om hvordan man spør dama om det, hvor grensa skal gå rett og slett, så man slipper å bare se på. TS skrev det ganske klart og tydelig synes jeg 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 la henne finne ei selv og dra alene og kose seg, det er det hun egentlig vil. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Nå ble jeg usikker. Snakker vi om jentekos eller trekant? Dama vil teste jentekos, men TS vil ikke bare sitte å se på. Problemet da er om det blir en trekant eller et "kjedelig" girl-girl show. TS vil ha råd om hvordan man spør dama om det, hvor grensa skal gå rett og slett, så man slipper å bare se på. TS skrev det ganske klart og tydelig synes jeg Det stemmer. Anonymous poster hash: 0e684...48d Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Høres ikke kosher ut. Du kan jo spørre om hun synes det er greit at du finner en fyr å rævpule mens hun må løse kryssord på kjøkkenet. Jeg tviler på at det går igjennom. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 la henne finne ei selv og dra alene og kose seg, det er det hun egentlig vil. Så kommer hun hjem lørdag morgen, seig rundt munnen, med hår mellom fortenna og klager på at frokosten smaker tørrfisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 jeg ville ikke ha funnet meg i det, hun sier at hu vil ha sex med en annen person, men du skal ikke få lov?. likt skal være likt. hvorfor skal hun få lov med ikke du? hørets rimelig urettferdig ut av henne. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Faren er jo at kjerringa sier han kan få prøve selv.. med en annen mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg