Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboeren er keen på å prøve jentekos.

Anbefalte innlegg

Hun har vært litt av og på der, men nå er hun "på".
Vi er et par, men det blir litt kleint om jeg skal stå å se på tenker jeg.
Vi vet ikke helt hvordan vi skal gå fram for å gjøre dette på den beste måten?

Det er jo en felles fantasi som vi har diskutert frem og tilbake om skal settes ut i livet.

Hun har ikke lyst til at jeg skal kose med hun andre jenta, og jeg har faktisk ikke noe behov for å gjøre det heller. Tanken på å se fruen med ei jente er jo veldig pirrende. Men som sagt: Blir dumt å stå å se på og nappe i loffen.

Noen som er et par som har gjort dette og funnet en bra løsning? :)

Anonymous poster hash: 0e684...48d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig Tom, det er faktisk verre å få lov men ikke vite hva som er greit og vite at det kan bli bråk hvis man gjør en feil enn å ikke få lov i det hele tatt.

En jente fra videregående, som likte jentekos, fortalte at hun og typen (ektemannen) hadde gjort det. Typen hennes var vel av den trauste typen regner jeg med fordi han ville ikke pule på eller noen ting selv om han fikk lov... Mener å huske at ho sa at han bare gikk ut etterhvert :rofl:

Dette kan vel sammenliknes med S/M i den grad at man må finne ut hvor streken går på forhånd. Får du lov å bli sugd av jenta, pule henne, fomle med puppene hennes? Det er veldig forskjell på å døtte snabeln inn i varmen å det å kose/ kjærtegne en jente. Tror du må få dama di til å forstå at dette ikke handler om kjærlighet og uansett hva du gjør så skal du ikke kose med ho andre på den måten man viser kjærlighet til sin elskede.

Edit; Faen ta deg leif :p

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Trådstarter her...

Tja, nei... det er ikke enkelt! 

Jeg er redd for at det blir "feil uansett" hva man kommer fram til.

Jeg foretrekker at du puler henne itillegg til dama di. Tenk å ha følelsen av å vinne i lotto :)

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 3b9181a9dfe4dc8a9d389b7a35024e42] 6s928...b72 [/acronym]

Anonymous poster hash: 3b918...e42

Lenke til kommentar

Nå ble jeg usikker. Snakker vi om jentekos eller trekant?

Dama vil teste jentekos, men TS vil ikke bare sitte å se på. Problemet da er om det blir en trekant eller et "kjedelig" girl-girl show. TS vil ha råd om hvordan man spør dama om det, hvor grensa skal gå rett og slett, så man slipper å bare se på.

TS skrev det ganske klart og tydelig synes jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble jeg usikker. Snakker vi om jentekos eller trekant?

Dama vil teste jentekos, men TS vil ikke bare sitte å se på. Problemet da er om det blir en trekant eller et "kjedelig" girl-girl show. TS vil ha råd om hvordan man spør dama om det, hvor grensa skal gå rett og slett, så man slipper å bare se på.

TS skrev det ganske klart og tydelig synes jeg :)

Det stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

la henne finne ei selv og dra alene og kose seg, det er det hun egentlig vil. 

Så kommer hun hjem lørdag morgen, seig rundt munnen, med hår mellom fortenna og klager på at frokosten smaker tørrfisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg ville ikke ha funnet meg i det, hun sier at hu vil ha sex med en annen person, men du skal ikke få lov?. likt skal være likt.

hvorfor skal hun få lov med ikke du? hørets rimelig urettferdig ut av henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...