Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hos Anne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Jeg synes hånden som kommer inn for å ta bilde av skiltet funket veldig bra. Viser dessuten litt av kontrastene mellom dagens ungdom og Anne sin. I dag er det viktigste for mange å få delt bilder med smartphonen på sosiale medier. Henning 1 Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Flott bilde igjen , bilde er tatt i Amstedam . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Jeg synes hånden som kommer inn for å ta bilde av skiltet funket veldig bra. Viser dessuten litt av kontrastene mellom dagens ungdom og Anne sin. I dag er det viktigste for mange å få delt bilder med smartphonen på sosiale medier. Henning Ja, ikke sant Henning! Jeg blir nesten litt lei meg jeg når jeg ser denne sjuke trenden. Så mye av det på ferie i år. Oppfinneren av selfiestang burde nesten fått bank, det er det værste, huff huff! Folk er helt i sin egen verden der de går og tar kleine bilder av seg sjøl for å legge på nettet. Jeg vil nesten si det er som en sjukdom å regne. Det var dagens hjertesukk! Tusen takk skal du ha for fin og reflektert kommentar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 V2 sier noe om mulig kiropraktorbesøk i etterkant. M.a.o. kink i nakken. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 V2 sier noe om mulig kiropraktorbesøk i etterkant. M.a.o. kink i nakken. Roar Jeg er myk og smidig som ei katte! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Flott bilde igjen , bilde er tatt i Amstedam . Tusen takk Lasse! Og javisst er det Amsterdam! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 V1 står seg som et interessant og godt bilde, og der hånden og mobiltelefonen er sterk bidragsyter. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 V1 står seg som et interessant og godt bilde, og der hånden og mobiltelefonen er sterk bidragsyter.Vennlig hilsen Ragnar[/quote Takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg