Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min tur å bli dumpa, eller? :(

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en fyr denne sommeren, som jeg hele tiden visste skulle tilbake til militæret igjen etter ferien.. vi har hatt det superfantastisk hele veien, og vi utfylte hverandre godt. Mye latter og glede.

Etter at han dro inn, har ting blitt mer labert.. vet ikke om at det er et resultat av at det er avstand i bildet, at han blir litt kald..

Vi snakket på tlf for litt siden, og hadde en lang samtale ang. dette, fordi jeg var usikker på hvor jeg hadde han.. han innrømmet da ovenfor meg at han ble fort forelsket i meg, men at han ikke har den følelsen nå lenger. Det hadde visst tatt han lang tid å kjenne på disse følelsene..og han la til at han fremdeles ikke er helt sikker på om at det han selv sier stemmer.. (???) Hva mener han? :(

jeg ble så klart lei meg og gråt, men hva kan jeg vel gjøre.. annet enn å håpe.. men det gjør også vondt.. Han sa videre at jeg skulle huske på hva jeg sa til han rett før han dro.. "hvis man er rett for hverandre, finner man tilbake til hverandre til slutt.." 

Hva gikk galt egentlig? :( Er det egentlig noe håp i dette tilfellet..? Vi ble enige om å kutte kontakten, mest for min del.. Jeg håper jeg får se han igjen en fin dag, enten som venner eller ei.. dette gjør kjempevondt. Det stikker i hjertet mitt akkurat nå… 

Anonymous poster hash: 47c71...289
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I noen forhold bygger kjærligheten seg opp sakte og varer lenge, i andre kommer den som en storm og blir borte like raskt. Kan se ut som om ditt tilfelle var sistnevnte. Det er umulig og si hva karen egentlig tenker. Kanskje han ikke orker langdistanse forhold, kanskje han vil dra på byen og være fri til å ligge med andre (vet dette er vondt å høre, beklager). Det er også mulig at han bare ikke har følelser for deg som selvsagt er kjipt, men noe som skjer av og til. 

Jeg vet bare en ting sikkert og det er at hvis man er "usikker" på om man har følelser for noen, så er det ingen følelser. Det er ganske enkelt å vite om man har følelser med enkle spørsmål som: 

- Savner jeg han/henne?

- Foretrekker jeg å bruke tiden med henne fremfor venner, alenetid etc. (Balanse her er selvsagt viktig, men viss du aldri lengter etter kjæresten så er forholdet dødt.)

- Blir glad når du ser han/henne og værden føles litt lysere. 

Mitt tips er å ikke fortsette kontakten. Han har sagt hva han føler og du gjør det bare værre dersom du "klenger" ved sende meldinger eller ringer for å høre hvordan det går. 

Lenke til kommentar

Spør deg selv - hva gjør han så unik? Hva skiller han og de 3,7 milliarder andre guttene i verden? Du har fått oppleve glede, du har opparbeidet deg livserfaring, og dette tar du med deg! Du er enda ung, og sjansen for er så meant2be at dere skal dele et hel liv sammen er liten.

Nå - gi slipp på ham, vær fri og frank og lev livet. Enkelte sier at det er det beste, og det kan jeg skrive under på (selv om jeg er gutt)* :)

* iallefall for en liten periode

Endret av kjekset
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, TS her.

Jeg ringte han tidligere i dag, og jeg ble faktisk overrasket over at han tok telefonen. Følte at jeg trengte en ordentlig avslutning før vi kuttet kontakten helt.

Vi snakket litt om hva vi følte - egentlig fikk jeg ikke så mye ut av samtalen, men. Snakket litt løst og fast, og ble til slutt enige om at han skulle sende meg melding ved nærmere permisjon slik at vi kan møtes igjen som venner. Han lovte meg dette. Litt usikker på hva han legger i dette(?) men inntil videre skal vi ikke ha noe kontakt, for det ville bare føre til mer usikkerhet, så det virker på meg at han trenger tid for seg selv.. ikke vet jeg.

Uansett… jeg orker ikke og har ikke tid til å gå rundt å deppe meg over denne fantastiske sommerflørten.. selvfølgelig kjipt at det skulle ende slik, men jeg kommer til å gå videre, leve livet mitt som normalt, prøve å legge dette bak meg. Jeg vil se på dette som en fin erfaring, og selvfølgelig meget fine minner jeg vil se tilbake til. 

Tusen takk for alle innspill! :)

Lenke til kommentar

Ja slik har det blitt nå som andelen jenter i militæret har økt ekstremt mye... før dro gutta i militæret og så ikke en eneste jente før dem var hjemme på perm.... nå bor dem på rom og i telt med jenter hver natt i militæret.... helt uunngåelig at det oppstår litt love der nå.... hvis man hadde ei hjemme så ville man aldri i verden risikere å miste henne mens man var borte i militæret, nettopp fordi hun var det eneste man hadde å glede seg til når man var hjemme på perm. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja slik har det blitt nå som andelen jenter i militæret har økt ekstremt mye... før dro gutta i militæret og så ikke en eneste jente før dem var hjemme på perm.... nå bor dem på rom og i telt med jenter hver natt i militæret.... helt uunngåelig at det oppstår litt love der nå.... hvis man hadde ei hjemme så ville man aldri i verden risikere å miste henne mens man var borte i militæret, nettopp fordi hun var det eneste man hadde å glede seg til når man var hjemme på perm.

Han har sagt at han ikke holder på med andre, men det er opp til han. Det ville han fått refs for i så fall. Hva ville du frem til i innlegget ditt forresten? :) :) og kan det være en mulighet og bare treffes når han kommer hjem igjen, kun som venner å ta det derfra? Han lovte at han skulle kontakte meg ved perm. Kjenner han såppas at han ikke ville sagt det dersom han ikke hadde lyst.

Lenke til kommentar

Ikke bry deg om innlegget til Henrik2k, virkelig unødvendig å skrive sånt til deg når du allerede er trist og lei deg. 

On topic; bra for deg at du har bestemt deg for å gå videre :) For 4 mnd siden ble jeg selv singel, etter 6 års (!) forhold.

Det gikk og har gått overraskende bra, så keep your head up :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...