Radiv_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har to TwinMOS pc3200 256mb m/Winbond, disse hadde timings på 2.2.2.5. Satt og prøvde å få fsben opp, var vel på 170 da jeg resetta ville ikke maskinen starte, har en D-barcket på mitt MSI K7N2 Delta hovedkort, denne viser nå at det er noe galt med ramen. Lurer igrunnen bare på om ramen kan ha tatt kvelden? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har to TwinMOS pc3200 256mb m/Winbond, disse hadde timings på 2.2.2.5. Satt og prøvde å få fsben opp, var vel på 170 da jeg resetta ville ikke maskinen starte, har en D-barcket på mitt MSI K7N2 Delta hovedkort, denne viser nå at det er noe galt med ramen. Lurer igrunnen bare på om ramen kan ha tatt kvelden? last ned memtest86, kjør den og se om den viser ram feil Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tvilsomt at rammen har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du har vel reseta CMOS? Ta ut batterier, flytt jumperen eller hold inn ins. (på noen HK) under oppstart. Lenke til kommentar
Radiv_ Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Ja, jeg har resetta CMOS. Det som er kjipt er at akkuratt nå har jeg ikke noen annen plass å teste ram, eller eventuelt andre komponenter. Fjaslokt Skrevet 12/11/2003 : 12:36 tvilsomt at rammen har tatt kvelden. Men kan den ha gjort det? Noen som har erfaring med ram som har tatt kveld? I tilfelle hvordan har de tatt kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå