Gå til innhold

Nvidia Shield Tv - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere 16 gb eller 500 gb versjonen? 

500gb! Regner med og innstalere en del apps og spill, så da var det best løsning for meg.

Noen som har fått til GForceExperience login, som kreves for og streame spill fra PC? Jeg prøver "Login with Google" knappen, og ingenting hender når jeg trykker på den.

Hadde en 2 hour session med support fra NVidia i går. De klarte ikke og løse det. Dog når jeg lagde en ny konto med en annen mail adresse, samt og byttet konto til denne på Shield, fikk jeg endelig til og spille Steam spill igjennom Shield.

Fikk min Shield TV igår. Rett og slett fantastisk! Har installert Kodi og ordnet Genesis på den. Er som å ha Netflix, men bare bedre. Har alt av nye tv-serier osv osv!

Genesis? Hva er det?

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Shield. Kjapp liten sak, og brukervennlig. Anbefales.

Lenke til kommentar

Genesis er add-on til Kodi. Får tilgang til filmer, tv-serier osv. Man laster ikke ned noe, bare streamer det.

Når det gjelder 16gb vs 500gb så er det sånn at man ikke kan flytte hele apper til minnekort, så da blir det litt håpløst for de som fyller opp lagringen kjapt med spill og apps.

Lenke til kommentar

Kobla til trådløs XBOX 360 kontroller i går, og den fungerte med en gang.

Jeg sliter dog med ett trådløst logitech tastatur. Virker som det er EKSTREMT dårlig range. Så det må være driverrelatert, siden den fungerte smertefritt på 10m avstand på annet HW/software.

Noen som har kjøpt noen SHIELD spill? Testet Killing Floor, og det var svakt....

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Finner ikke Shield Tv'en min som mulighet for å caste til, tips?

Internett på den fungerer fint, har prøvd å restarte både den og routeren min, men det hjelper ikke.

Edit: Startet igår rett etter jeg oppdaterte, kan det ha noe med det og gjøre? Mulig å gå tilbake?

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Eg gikk for 16 gb, minnnekort har eg fra før. Skal i grunn bare bruke den som mediabox så trenger ikke mye plass. Har lagt inn Kodi med NTV.mx plugin så nå har kona fått en drøss av TV-kanaler og eg kan se omtrent alt av fotball. Ha det bra TV2 Sumo. :D

Får man tilgang til Premier League med NTV?

Lenke til kommentar

Ja, du får Sky Sports 1-5 og mange andre sportskanaler. Koster litt i mnd da, men uansett mye billigere enn å ha både Sumo til PL og Viaplay til CL.

http://www.ntv.mx/?c=2&a=0&p=74&item_id=34&type=tv

Er det lovlig? Har aldri hørt om ntv før så bare spør litt :)

Fungerer alle pakkene i Norge, eller kun Scandinavian pakken? Hvilken pakke har du?

Sky sports har PL? Hvem har CL? Er det sky sports det også?

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

Hva tenker folk; Apple TV 4 eller denne?

Jeg har til nå ikke holdt mye på med spilling, og noe spilling vil man vel kanskje kunne gjøre med Apple TV også etter hvert?

Derfor anser jeg vel dette som en investering i forhold til streaming etc da jeg har et litt eldre TV fra 2010 som ikke har Smart TV funksjon. Har også vært innom tanken om Nexus Player.

Jeg har i dag en iPhone 6 og en Nexus 9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...