-=Petter=- Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Noen her som har sideloadet RiksTV appen og fungerer den? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Noen her som har sideloadet RiksTV appen og fungerer den? Jeg prøvde dette selv... Men fikk det ikke til... Enten så bare lastet den i evig tid eller så bare kræsjet den og sendte meg tilbake i menyen. Endte opp med å kjøpe en Apple TV for RiksTV-delen, men liker egentlig Shielden bedre, men det virker som at appstøtten er fraværende dessverre. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 7. mars 2018 Del Skrevet 7. mars 2018 Da får man heller bruke cast muligheten da. Kjipt dem er så trege på utvikling... Lenke til kommentar
Slinky72 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hei. Er det noen andre som har som har problemer med GeForce Now? Jeg får hele tiden opp "feil ved nettbutikk" Jeg kommer inn i Play butikken, jeg har sjekket, søkt, resatt. Nå er jeg stuck, er takknemlig for all hjelp jeg kan få. :-) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Fundert på å oppgradere til denne boksen en stund nå, men er jammen ikke sikker. Jeg orker ikke lenger bruke tid på å sette ting opp for at det skal fungere prikkfritt. Noen som har erfaring med å sette det opp mot NAS? Bruker Kodi per i dag. Jeg bruker Kodi på denne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom? Den originale? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom? Den originale? Ja, kan også nevne at det er den nye versjonen av den. Den som ikke er oppladbar. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom? Den originale? Ja, kan også nevne at det er den nye versjonen av den. Den som ikke er oppladbar. Uhm.. Den som er ladbar er den originale.. Jeg bruker den som bluetooth mottaker for lyd fra TV'en når det er sent, og jeg ikke vil vekke/forstyrre naboer. Hadde vært kjipt om den hadde tendens til dårlig batteri. Derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom? Den originale? Ja, kan også nevne at det er den nye versjonen av den. Den som ikke er oppladbar. Uhm.. Den som er ladbar er den originale.. Jeg bruker den som bluetooth mottaker for lyd fra TV'en når det er sent, og jeg ikke vil vekke/forstyrre naboer. Hadde vært kjipt om den hadde tendens til dårlig batteri. Derfor jeg spurte. Nei, den nye som følger med er ikke oppladbar. Jeg vet at det er den originale, fordi den lå oppi den forseglede esken til Shielden. Denne: http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4320/~/changing-the-nvidia-shield-remote-batteries Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 OK, da skjønner jeg hvor vi snakker vi forbi hverandre. Den originale Shield'en, med den originale remote'en, og den originale controlleren, kom i 2015. I 2017 slapp Nvidia en "oppdatert" Shield, med ny contoller som ser litt annerledes ut, og remote som ikke lenger har 3,5mm headphone uttak, eller oppladbart batteri. Men du har selvfølgelig rett i at de er "originale" i den forstand at de ikke er tredjeparts produkter. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Trodde du mente third party. haha. Greit å få det oppklart. Uansett, den sliter med batteriene. Jeg bytter de, og to-tre uker senere maser Shielden om at det er lavt batteri. Det er ikke spesielt billige batterier i den heller. Det koster fort en femtilapp for to stykker. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Da må det jo være noe galt med den. Jeg ville nok klaget til utsalgssted.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Har det kommet Sumo, HBO, amazon og/eller Dplay apper til denne ennå? Endret 27. april 2018 av dredg Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Har det kommet Sumo, HBO, amazon og/eller Dplay apper til denne ennå? HBO er ikke kommet. Provoserende for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Er det slik at når Shield ikke har så har heller ikke noen av smart Tvene med Android TV det? Isåfall så er det jo hårreisende. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Er det slik at når Shield ikke har så har heller ikke noen av smart Tvene med Android TV det? Isåfall så er det jo hårreisende. Stemmer, det. Er vel kun evt Samsung med sitt Tizen, som kanskje har. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Oppdaterte til Oreo. Er det flere enn meg som har merket at strømforsyningen har begynt å buzze som en gal igjen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) HBO er ikke kommet. Provoserende for å være helt ærlig.Pakket ned min shield TV pga. Dette. Irriterer meg grønt at hverken HBO og Amazon prime ikke har apper originalt. Forsøkte å sideloade, men var ustabilt som f... Skal ikke si hva den ble byttet ut med da det er som å banne i kirka. Men nå har jeg alle nevnte apper og mer til. Endret 6. juli 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg har ikke satt meg inn i det, men man får custom ROM til Shield TV som gir adgang til alle vanlige app'er i play store. Men man må vel nesten bruke en annen fjernkontroll da, en med mus og tastatur funksjon. http://www.videomap.it/forum/viewtopic.php?t=1965 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå