nor50 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Last ned Kodi appen i Google Play Store Start Kodi. Gå inn under Video -> Files Add Finn så PC-en din enten under UPnP, SMB eller en av de andre menyene. Velg "Add" Her er noen inspirasjonsvideoer. https://www.youtube.com/results?search_query=shield+tv+add+lan Jeg har lagt inn SPMC. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Samme prosedyre.SPMC er jo en variant av Kodi. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Får ta en kikk senere i kveld når det blir litt lavere temperatur... Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Mus og tastatur virker ikke når det er plugget inn en usb3-minnepenn. Fungerer når jeg plugger den i en usb2-hub, men usb2 er for tregt. Greier ikke å overføre raskt nok hvis oppløsningen er høy, så det stopper opp. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Andre som har problem med at avspillinger stopper av seg selv? Dette har plutselig blitt et stort problem og skjer både i Kodi og Youtube.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Opplever bare flere og flere problemer med shield :S Plex krasjer uansett nå, ingen mulighet til å spille av noe i denden fungerte litt sånn buggy tidligere men nå er det intet håp. Netflix en app jeg aldri bruker eller har brukt får jeg også beskjed om at krasjer i ny å ne når jeg er på hjem skjermen min. SPMC/Kodi har store problemer med å buffre selv om det ikke er mangel på resurser og når de spiller av lider de av å ha artifacts i bildet. Google Cast er primært det jeg har fått brukt da alt annet ikke fungerer men Google Cast har en tendens til å miste koblingen til fjernkontrollen eller enheten som satt på videofila mye oftere enn Chromecast 1 og 2 enheter, dette er jævlig irriterende da jeg ikke får pausa og slik om jeg skal på do, eller vil sette på subtitles eller noe slik. Hva kan jeg gjøre? Har ikke fått beskjed om at jeg kan oppgradere noe. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Hos meg fungerer alle applikasjonene du nevner smertefritt. Kanskje du burde prøve å ta en factory reset på shielden? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1472550862 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Fungerer det med noe PDF-visningsprogram på Shielden? Har masse PDF'er som en svigersønn skal lese... Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Plutselig ingen lyd fra min Nvidia Shield TV, verken Kodi eller Plex, eller lyder i menyen. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Plutselig ingen lyd fra min Nvidia Shield TV, verken Kodi eller Plex, eller lyder i menyen. Hva kan det være? Bare ta strømmen ett lite minutt, så er det nok tilbake når du starter opp igjen. Shield TV har godt av en skikkelig restart av og til. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Det hjalp, lyden er tilbake Lenke til kommentar
Strato Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Noen andre som har merket at det iķke lengre er mulig å hoppe over alle reklamevideoer i youtube? Før kunne jeg alltid skippe reklamer etter 5 sekund. Nå blir jeg tvunget til å se dem ferdig. Finnes det noe adblock som fungerer for dette? Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Noen andre som har merket at det iķke lengre er mulig å hoppe over alle reklamevideoer i youtube? Før kunne jeg alltid skippe reklamer etter 5 sekund. Nå blir jeg tvunget til å se dem ferdig. Finnes det noe adblock som fungerer for dette? Da har du nok sett for mye på youtube Jeg ser en god del, får som oftest skippe etter 5 sekunder. Men setter jeg meg ned på en pc og åpner youtube så er det enormt mye mer reklame der! Lenke til kommentar
Redman Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Flere som sliter med NRK? Veldig ofte så må jeg tvinge avslutning av appen for å få starte direkte sending. Etter siste oppdatering så finner jeg ikke denne funksjonen en gang.. må slette data i appen og starte den igjen for å få det i gang igjen. Også side menyen er umulig å gå tilbake til. Trodde denne boksen skulle erstatte ATv men er sørn ikke sikker. Mvh TK Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hvordan får jeg 4K kvalitet via Netflix? Kjøpte meg abb idag til 129kr men får kun opp vanlig HD alternativer når jeg kjører netflix appen via Nvidia Shield TV. Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan får jeg 4K kvalitet via Netflix? Kjøpte meg abb idag til 129kr men får kun opp vanlig HD alternativer når jeg kjører netflix appen via Nvidia Shield TV. Jeg tror ikke jeg gjorde noe aktivt for å få det, mener å huske at Netflix oppdaterte dette selv. Spør du om det er verdt de ekstra kronene sier jeg absolutt ikke. Netflix sin 4K er tilnærmet vanlig dvd. Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1472550862 Ønsker å kjøpe NVIDIA SHIELD ANDROID TV 16Gb for å benytte til Kodi først og fremst. Har en Apple TV 2 idag men føler den beveger seg på grensen i forhold til ytelse av spesielt HD streams. Så ser jeg at varelagrene på denne er svært variable og rykter som linker over om ny SHIELD på trappene. Har sett diskusjon og rykter andre steder på nettet også. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvordan får jeg 4K kvalitet via Netflix? Kjøpte meg abb idag til 129kr men får kun opp vanlig HD alternativer når jeg kjører netflix appen via Nvidia Shield TV. Jeg tror ikke jeg gjorde noe aktivt for å få det, mener å huske at Netflix oppdaterte dette selv. Spør du om det er verdt de ekstra kronene sier jeg absolutt ikke. Netflix sin 4K er tilnærmet vanlig dvd. Hva er da vanlig netflix? vhs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå