CRAZY Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Fikk i april vite at jeg fikk restskat 50k Også korrigerte jeg litt med reisefradrag som vanlig og sente det til dem før 30april som var fristen Fikk da i juni et brev fra dem om at jeg måtte dokumentere mine reisefradrag,fristen var på 1-2uker, ellers ville dem regne det ut selv..jeg gadd ikke dokumentere noe og regnet med at det kunne de regne ut selv Etter det har jeg ikke hørt noe, har heller ikke fått betalinggiro for restskatt hjem. Hva faen skjer? Er vanlig lønnsmottaker. Hvor lenge skal idiotene bruke på dette? Endret 7. september 2015 av CRAZY Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hovedregelen er at lønnsmottakere som sender vanlig preutfylt selvangivelse for lønnstakere og pensjonister får sitt skatteoppgjør i juni. Lønnsmottakere som får tilleggsspørsmål til selvangivelsen holdes imidlertid tilbake inntil spørsmålene er besvart, og blir ikke overført til skatteberegning før ved siste pulje. Dette skjer 14. oktober. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er ikke du samarbeidsvillig, hvorfor skal de? Hvorfor gidder du ikke å ettersende dokumentasjon når de spør om det, den eneste som taper på å la være er jo deg selv, du har jo ikke noen klagegrunnlag hvis restskatten fremdeles er 50k neste mnd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Off Topic og persondiskusjon er fjernet fra tråden. Reaksjoner på moderering skal tas i kategorien for tilbakemeldinger og ikke i tråden. Endret 7. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå