Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Made in England Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Skruinga er vel halve moroa? Flotte bilder! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Et flott veteranbil bilde Rolf, med intressant tekst Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Et flott veteranbil bilde Rolf, med intressant tekst Hilsen Leif Rettelse, flotte veternbil bilder Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ikke bare kjører de cabriolet, men flere av sjåførene stiller jo kledelig med "Beatles Cabriolet" som det ble kalt på -60 tallet og har følgelig ikke så mye hår å få vind i. Jeg ville nok valgt meg en av cabrioletene hvis jeg hadde hatt en plass å ha den i vinteropplag. Har ikke så mye hår å få vind i jeg heller, men skjegget begynner å nærme seg 20 cm målt fra haka og nedover. Finnes nok en del slike klubber med tilhengere av forskjellige biler rundt om i landet. Norge rundt har jo nettopp presentert både Saab og Mazda. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ja her var det mange sportsbiler samlet på en gang, og alle brittiske. Må ha vært litt av et treff dette på Tronstad Gård. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Bukker og takker for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg