Leif Olsson Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Skarv i kveldsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Et flott bilde dette av skarven hvor kveldssolen gir en litt gyllen fin farge i bildet. God skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 En meget artig positur på Skarven. Veldig sjelden å se de fra denne vinkelen. Teknisk bra som vanlig fra deg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Artig "tryne" Fint lys, og skarpt og fint. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Hei folkens Takk før artige hyggelige kommentarer, Torbjørn, Rolf og Helene Legger til en ny versjon med vanlig positur Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Ser litt snål ut med kamera midt i synet så hvis'n kunne velge sjøl tror jeg jeg den som jeg ville velge V2. Flott lys og skarphet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Ser litt snål ut med kamera midt i synet så hvis'n kunne velge sjøl tror jeg jeg den som jeg ville velge V2. Flott lys og skarphet. Roar Hei Roar Takk før hyggelig kommentar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg