Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Noen som vet om hvilke seriøse og gode firmaer i Oslo som driver med Apputvikling? Er det kun betaling pr oppdrag eller er det muligheter for samarbeid (delt eierskap i appen) dersom ideen er god? Eventuelt finnes det støtteordninger for det økonomiske? (Innovasjon norge?, andre?) Skulle gjerne ha pitchet en app ide, men jeg har ikke kapital og har heller ikke lyst å risikere å dele ideen med noen som ender opp med å stjele den . Appen har en stor målgruppe(alle aldre og flere proffisjoner). Den er visuelt enkelt lage, men er ganske genialt til sitt bruk og samtidig morsom å bruke! Appen er både lærerik og trigger kreativitet! Jeg tror derfor den virkelig kunne ha slått ann:) Desverre har ikke jeg null peilig på apputvikling og har kun detaljerte ide skisser å vise til. Jeg har drevet med Product design/Industrial Design - sketching på hobbybasis i noen år og har en DAK utdanning i bunn. Endret 7. september 2015 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå