suprsonic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Noen som vet om noen butikker som har fått inn Samsung e700? (nettbutikker eller rundt tønsberg/sandefjord). Er denne mobilen verdt å kjøpe forresten? Følger det med datakabel, hvis ikke, hvor mye ligger denne på? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Den er kommet på lager hos Komplett.no. Lenke til kommentar
balla... Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Er denne mobilen verdt å kjøpe forresten? Følger det med datakabel, hvis ikke, hvor mye ligger denne på? ja det blir min neste tlf uten tvil.... datakabel, dataprog, handsfree, 2 batterier følger med Komplett.no pris 3,999 Lenke til kommentar
T.I.L Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ETT batteri ja....Ikke to slik som alle andre Samsunger... Lenke til kommentar
El chico Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det som følger med er: Handsfree Håndreim (hva skal en med det???) Batterilader (selvsagt) Datakabel følger altså IKKE med (vet ikke hvor mye den koster). Ei heller ekstra batteri. Følger ikke med noen programmer heller, men de kan lastes ned fra http://europe.samsungmobile.com/eng/mobile_phone/manual.jsp Lest et sted at datakiten EasyLink er tilbehør. Tror den er ment for synkronisering med outlook. Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Var innom telebutikken igår og fikk taste litt på en e700. Denne blir helt sikkert min neste mobil om ikke så lenge. Det eneste som irriterte meg er samsungs plassering av "valg" knappen. Den burde være der internettknappen er. Hvem trenger en hurtigknapp til det? Lenke til kommentar
suprsonic Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Okay. takk. Noen som vet om en nettside hvor det ligger bilder av telefonen i sølvfarge? Lurte litt på hvilken farge jeg skulle ha Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 på Samsung.se finner du bilder og tilbehør til Samsung E700 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 elkjøp skulle få den inn den 7 nov. men jeg snakket med de igår (11.11.03) og da sa de at de ikke fikk den inn før den 18 nov. det sa han skulle gjelde over hele landet, men har jo hørt om personer som skulle få e700 fra elkjøp den 7. nov. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 eLKJØP ER NOE DRIT!§!!!!!!! Lenke til kommentar
suprsonic Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Okay. Takk. Snakket med noen folk på en nettbutikk (kommer ikke på navnet i farten) De fikk den også inn 18. Og jeg er helt enig, Elkjøp er noen forbanna idioter. Skal aldri kjøpe mobil der igjen, servicens dems er noe ******* dritt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg elsker elkjøp nydelig bytteordning! 30 dagers full returrett Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Broren til min kone fikk sin E700 fra Siba mandag. Så da har Siba i hvert fall fått inn et parti, uansett hva andre sier. De fikk de inn til sitt lager fredag. Lyn for Alltid Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 kjøpte telefonen i går på spaceworld på skøyen, men de fleste av butikkene har blitt utsolgt igjen. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Telehuset fikk den inn på fredag. Jeg kjøpte min på lørdag. Lenke til kommentar
suprsonic Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Hmm.. telehuset i sandefjord/tønsberg/larvik har ikke fått den inn. Men men, får vel bare være tålmodig å vente Lenke til kommentar
suprsonic Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Noen som har sett begge fargene forresten? Syntes egentlig sølvfargen ser litt mer "eksklusiv" ut .. eller? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Noen som har sett begge fargene forresten? Syntes egentlig sølvfargen ser litt mer "eksklusiv" ut .. eller? Naah, (ikke det at jeg har sett den i virkeligheten) den virker så kjedelig i forhold til den lilla... Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Den er ikke lilla. Den er indigo blue. Ble litt pirkete der, men rett skal være rett. Er enig i at den sølvfargede utgaven ser litt daff ut i forhold. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Har et spørsmål angående E-700,har den bare innboks hvor enn kan lagre sms eller kan man lage egne mapper med forskellige typer sms,og hvor mange meldinger er det plass til...deler den meldingsminnet med noen andre funksjoner? Håper noen kan gi meg et svar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå