Torbjørn Milje Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Tordenværskyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Flotte dramatiske skyer! Klassiske fjordbygder. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Her kan man nærmest føle den trykkende stemningen før tordenværet bryter løs. Utrolig hvor langt nede skyene lå her. Fint formidlet bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Fantastiske skyformasjoner Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Hei Helene, Knut og Wasco for de fine kommentarene dere har gitt dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Skumle og truende skyformasjoner. Du har fått fram atmosfæren ved slike anledninger på en meget bra måte synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Tusen takk Ragnar for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Dramatikk i vente flott bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Får jo bare håpe du kom deg i hus før det starta. Fint utsnitt og komp der jeg ville kutta under det skarpe hvite oppunder bildekant som lett stjeler litt av dybdefølelsen. Tror ikke litt ytterligere panorama skader her. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 8. september 2015 Forfatter Del Skrevet 8. september 2015 Hei Torhild og Roar. Tusen takk til dere begge for fine kommentarer. Ja, jeg fikk komme meg i bilen før skybruddet kom og det var noe heftige greier skal jeg si deg Roar. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg