xlpuma Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg lurer på å bytte ut psu'n i pc'en. Har sett meg ut to valg i "budgetklassen" Fortron source (Aopen) 350 w super low noise eller enermax whisper series 350 w Det er littegran prisforskjell på disse to, men det er ikke det helt viktigste. Hvilken vil DU anbefale av disse to? Jeg er ikke interessert i støy you see Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 www.microplex.com har jo BeQuiet PSU`er som er hovedsakelig laget til de som ikke vil ha støy. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 www.microplex.NO har ikkje bequiet. Det er det 3dfxcool som har Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) OK med svar, men det er morsommere med svar på det jeg spør om.... Noen andre som kan svare meg her? Puma Endret 12. november 2003 av xlpuma Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ville ha kjøpt den fortron sourcen på microplex den er rå bra og stille, men du kna jo godt slenge på et par hundringser og kjøpt http:/www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN den er nice og stille:) men hvis det står mellom de du har valgt ville jeg gått for Fortron Source:) den er stille! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå