bvborge Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har problemer med stabiliteten på maskinen etter at jeg kicka mitt gamle Creative GeForce 32 DDR RAM. I XP er maskinen delvis stabil, men uforståelige krasj forekommer. I Windows 2000 Pro er den litt verre. Så i en hardware.no test at de og hadde problemer under testen. Har prøvd alt av drivere med forskjellig resultat. Av og til vil ikke maskinen starte opp i det hele tatt med enkelte driver-releases....merkelig sier jeg bare =) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 keste i en test på hardware.no at dette skjermkortet ikke hadde optimal ytelse for 3d (spill), så kanskje det har noe med dette å gjøre? har hatt matrox selv (G400 marvel) og jeg savner dette skjermkortet. matrox har jo overlegen 2d-egenskaper Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kjørere Matrox G450 32MD DH på WinXP, og den er rock solid. Har henta drivere fra win-update. Starta også stabilt når jeg installerte XP Er ikke feil instillinger i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå