Gå til innhold

byliv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei gutter! :)

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!:)

Denne bilen var en liten nøtt gitt, jeg vet det ikke sjøl heller! Ser ut som det står noe på F... framme på logoen på panseret. Mannen min tror kanskje det er en slags retro-bil. Altså er den mye nyere enn den ser ut, hvis dere skjønner.. ;)

Ingen av dere gjettet på hvilken by jeg er i når jeg tok dette bildet...jeg får vel legge ut et kjempelett clue til dere i morgen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fine bilder av en japansk retro bil av nyere dato en utseende tilsier . Og byen mener jeg også er Amsterdam utfra speilingene i bilen . Men dette har jo Mikael allerede gjettet .

kul quiz .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tja det er neppe det værste å by på det ;)

Jeg trodde det var din bil jeg og at du hadde blankpolert den.

Du fikk ihvertfall en fin speiling i bilen og bilen så flott ut også

V1 blir bildet for meg med kreativ komposisjon og spennende uttrykk. Nå det gjelder bilmerke; Har det på tunga, men får det ikke fram.

Vennlig hilsen Ragnar

2 flotte bilder dette Helene, blankpolert ser bilen ut til å være også. Nå har jeg sett litt på logoen og litt etter detaljer i bilen men jeg kan ikke finne ut hvilket merke dette er. Ser ut som en engelsk 60-talls produsert bil, jeg vet ikke.

Mvh Torbjørn

Ett meget stilig utsnitt og artig speiling av fotografen m.m. Hvilken bil det er ? Hakke peiling :)

Mvh. Rolf

Bilen heter (Nissan) Figaro og byen tipper jeg er Amsterdam. Mannen din hadde for øvrig helt rett. Bilen er fra begynnelsen av 90-tallet, men stylingen er nok inspirert av 50-60 tallet, så det er en skikkelig luring :)

Likte godt V1!

Peiling eller ikke, flotte bilde ;)

Hilsen Leif :cool:

Utrolig skarpt.

Jeg tipper det er Nederlandske skilter uten EU-logo (hvis det ikke er UK). Bilen er ved vill tipping en Triumph. Kjenner ikke igjen logoen.

Fine bilder av en japansk retro bil av nyere dato en utseende tilsier . Og byen mener jeg også er Amsterdam utfra speilingene i bilen . Men dette har jo Mikael allerede gjettet .

kul quiz .

Mvh

Alec

Hei alle sammen!

Mikael vant dagens konkurranse med glans! :w00t: Både bil og by riktig!  Hipp hipp hurra!!

Legger ved en link ang bilen, den er viss relativt sjelden og spesiell. :) https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Figaro

Det ble jo litt gøy dette! Takk for alle innspill! :new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...