Bob Broker Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Vice, skåål.... Har du hørt Binary Finary - 2000 [Jamx And Dumondes Remix] ? Den er STOR!!! Blir aldri lei av den. Det fins flere gode mixer av Binary Finary med bl.a Kay Cee, Matt Darey og Paul Van Dyk. Jeg syns forøvrig Jamx And Dumondes gjør den beste jobben. Endret 10. april 2004 av Bob Broker Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vice, skåål.... Ai ai! Dessverre helt tomt nå gitt... Har du hørt Binary Finary - 2000 [Jamx And Dumondes Remix] ? Den er STOR!!! Blir aldri lei av den. Det fins flere gode mixer av Binary Finary med bl.a Kay Cee, Matt Darey og Paul Van Dyk. Jeg syns forøvrig Jamx And Dumondes gjør den beste jobben. Aldri hørt om Binary Finary før(Men så hører jeg egentlig veldig lite techno, bare helt sporadisk ). Men låta hørtes bra ut den. Var noe veldig kjent over den, men aner ikke om det e fordi jeg har hørt den før eller fordi den ligner på noe annet jeg har hørt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 System of a Down - Aerials System of a Down - Roulette Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Har du hørt Sweeping Strings mixen av Motorcycle - As The Rush Comes ? Helt Konge! Endret 13. april 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har du hørt på noen av de jeg anbefalte, oivind_dahle? Håper virkelig du vil høre på Stef - Real Dream og Between Interval - Radio Silence. Sistnevnte er ikke ute på cd så mye som jeg vet, men spillesn hyppig på chilloutkanalen til www.di.fm En veldig god kanal btw.... virkelig verd enm sjanse Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Om det er lounge eller ikkje er eg usikker på men har noken nevnt: Sneakers Pimps Portishead ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 gleder meg over aktiviteten her. Skal innom "platekompaniet" når jeg får tid. Har hatt litt for mye å gjøre i de siste dagene... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ikke er det lounge, men jeg får ikke denne japanske sangen ut av hode denne kvinnestemmen gjør japansk språk utrolig vakkert: Soundtrack Kill Bill - 13 - meiko kaji - the flower of carnage.mp3 sangen er fra 1973 og er hentet fra denne filmen; http://www.imdb.com/title/tt0158714/ Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Lemon Jelly - Tune For Jack Nightmares on Wax - Bleu My Mind Block 16 - And Voodoo Amon Tobin - Slowly Forme - Instant Space Perculator - Addicted AM And The UV - Everybody's Girlfriend Zero 7 - Polaris Päronsoda - Lovley Lain Hird - Keep You Hird Schmoov - Destinations Aim - Coldwater Music Groove Armada - Drifted Tosca - Honey Rune Lindbæk - Nattvandring Bent - Swollen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Longe musik? Richard Cheese og Lounde Against The Machine, lager lounge versjoner av kjente låter. Helt genialt! Det blir på en måte en parodi, men han forandrer ikke teksten Richard Cheese - Chop Suey (System of a Down) Richard Cheese - One Step Closer (Linkin Park) Richard Cheese - Down With The Sickness (Disturbed) Richard Cheese - Crazy (Britney Spears) Richard Cheese - Renegades of Funk (Rage Against The Machine) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Check it out! Fragle^'z the man! (in the icecreamvan?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå