Knut S Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Bystranda i 2 forskjellige versjoner og vinkel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Synes bildene ble noe mørke og uklare? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 På min mobil er de noe mørke men på en vanlig pc jeg har er de det ikke. Men uklare kan nok stemme på grunn av macro linse og videre herping av bildene ? Tusen Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 V2 en god komposisjon med fin forgrunn der også menneskene der er med å gi bildet inntrykk. Litt mørkt, men synes det kler bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 V2 en god komposisjon med fin forgrunn der også menneskene der er med å gi bildet inntrykk. Litt mørkt, men synes det kler bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen Takk for hyggelig kommentar. Ja ser at V2 er mørkere enn V1. Noen ganger har jeg nok litt lett for å få bildene litt for mørke. Får nok prøve å rette opp det litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg