Torstein Norum Bugge Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det er en fullstendig vitenskapelig forklaring på det hele.Derfor beveger maurene seg i sirkel rundt iPhonen Lenke til kommentar
Populært innlegg Flin Skrevet 7. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2015 Takk for den røde ringen, slet med å se telefonen. 11 Lenke til kommentar
Yeigeepie-a Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Takk for den røde ringen, slet med å se telefonen. Jeg ser ikke maurene de snakker om...? 1 Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Dette er tydelig en falsk video. Mange av maurene passerer rett gjennom andre maur uten å kollidere. Det er sikkert laget i Blender eller et annet program. En annen ting er at dette er lett å prøve hjemme, og jeg kan garantere at mauren ikke vil oppføre seg som i videoen verken før eller etter telefonen ringer (forutsetter at vibrering og lyd er slått av). Jeg synes ikke noe om at Torstein Norum Bugge ved å publisere en artikkel med en falsk video, fremmer uvitenskapelige misoppfatninger om mobilstråling, og gir folk med strålefrykt flere argumenter til å fortsette med sine vrangforestillinger. Endret 7. september 2015 av MrQuote-on-Quote 7 Lenke til kommentar
LupuZ Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hehe, her har vel Torstein Norum Bugge tatt seg vann over hodet. Denne videoen er opplagt falsk. Hvis disse forskerne som uttaler seg virkelig har sett videoen bør de nok være litt mer kritisk til hva de kommenterer i fremtiden 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Snakk om å gå fem på. Slett artikkelen vær så snill 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 (endret) Kanskje dette er maure( r )nes Ka'aba? Endret 8. september 2015 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 "The video’s source, ViralVideoLab, is also the creator of other scientifically questionable videos such as “How to Make a Paper Airplane Fly Forever — INFINITY PAPER PLANE” and “How to Make Small Things Levitate with Your Car — DIY Acoustic Levitation.” Fra samme kilde får vi et koselig gjensyn med Michael Jackson som danser i/på himmelen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg