xClaymanx Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Om du ikke skal spille på utrolig høy oppløsning så er 980Ti bedre og billigere 980ti er ikkje bedre. Slutt å komme med tullprat Titan X er bedre per mhz. Siden Titan X overklokker ca likt som 980ti, så kan du jo gjette hva som ER best Om det er verdt prisen er en annen sak. Velger å tro at penger var med i beregningen her Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Om du ikke skal spille på utrolig høy oppløsning så er 980Ti bedre og billigere 980ti er ikkje bedre. Slutt å komme med tullprat Titan X er bedre per mhz. Siden Titan X overklokker ca likt som 980ti, så kan du jo gjette hva som ER best Om det er verdt prisen er en annen sak. Velger å tro at penger var med i beregningen her Da sier man at 980ti er mere for pengene, men man kan ikkje si det er bedre Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Om du ikke skal spille på utrolig høy oppløsning så er 980Ti bedre og billigere 980ti er ikkje bedre. Slutt å komme med tullprat Titan X er bedre per mhz. Siden Titan X overklokker ca likt som 980ti, så kan du jo gjette hva som ER best Om det er verdt prisen er en annen sak. Velger å tro at penger var med i beregningen her Da sier man at 980ti er mere for pengene, men man kan ikkje si det er bedre Greit. *Bedre for lommeboka* 1 Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Takk for alle svar.Vel nå har jeg pakket sammen Titan X Hydro Copper kortet som jeg brukte i ca. 1 time, og fått godkjenning på retursøknaden så sender jeg det inn.Nå skal jeg ikke bruke 3 skjermer lengre men heller en 21:9 skjerm så da klarer jeg meg på 780TI i SLI. Når det kommer til overklokking så er det ikke verdens største sak for meg om jeg klarer å overklokke mest mulig for overklokkingen sin skyld. Jeg vil bare slippe å bekymre meg for lag på veldig lang tid fremover.Planen er å bestille 2 x 980 Ti kort når komplott får mer inn på lager. Jeg har mest lyst på Strix versjonen til Asus som sies i følge tester å være bra.Har egentlig lyst på 980 TI Poseidon, fordi de SER så innmari kule ut, men vet ikke om jeg klarer å opprettholde mine elskelige 35 grader under full load som jeg har nå. Det er jo ikke akkurat noe EKWB vannblokk de har på Poseidon kortene. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Gigabyte G1 er jo å foretrekke, samt EVGA om du har planer om å rive av stock kjøler for å så å sette på EKWB blokker. Lenke til kommentar
Apeskrekk Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hva ville dere solgt to sånne for som er brukt ??https://www.evga.com/Products/Specs/GPU.aspx?pn=1ac4e087-d209-4cda-b4cd-a1c1497ce1e1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Hva ville dere solgt to sånne for som er brukt ??https://www.evga.com/Products/Specs/GPU.aspx?pn=1ac4e087-d209-4cda-b4cd-a1c1497ce1e1 Selger etter ytelse. Da blir det som brukt 980ti pluss en liten slant. 980ti er verdt brukt ca 2800kr etter min mening. Siden 1070 er nede i 4000kr, så kan ikkje 980ti være verdt mere brukt, og da heller ikkje titan x maxwell. Bare noen hundrelapper mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå