René Sagstad Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Meg då! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Dit gamle slitne tennisballer drar for å dø? :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Bra observasjon ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Likte tittelen. Ellers kunne det kanskje blitt bedre hvis du kuttet bort hvitstripa i nedre billedkant? Jeg er ikke helt sikker. Kult i alle fall og godt sett! En rar følelse sier meg at dette er Førde? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Et bilde som forteller en liten historie, godt sett av fotografen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
René Sagstad Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Likte tittelen. Ellers kunne det kanskje blitt bedre hvis du kuttet bort hvitstripa i nedre billedkant? Jeg er ikke helt sikker. Kult i alle fall og godt sett! En rar følelse sier meg at dette er Førde? Takker, det er nokk ikke Førde. det er i bergen rettere sagt på Møllenpris ved bergen kaffebrenneri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg