Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

På kino med venninne?

Anbefalte innlegg

Jeg har bodd sammen med dama i over et halvt år nå og selv om vi gjør mye sammen er vi sjelden fra hverandre og gjør ting med andre. Jeg er litt lei av å tilbringe døgnets ledige timer bare sammen med henne og jeg trenger input og sosialisering med andre.

Er det feil av meg å gå ut å spise og gå på kino med en venninne fra tidligere i livet mitt som jeg ikke har hatt kontakt med på et par år? Ingen av oss er romantisk interessert i den andre. Anonymous poster hash: 1fac8...d18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste som kan gjøre det feil er hvis dama di misliker dette sterkt og du risikerer at det går utover forholdet. Hvis dama di synes det er helt greit osv så ser jeg ikke hvorfor det skulle være feil. Du kan jo selvfølgelig gjøre det selv om dama di misliker det også men da driter du i egen hage, det fører ikke noe godt med seg sannsynligvis. Så spør dama di bare. 

Anonymous poster hash: ca436...566
Lenke til kommentar

Kommunikasjon er viktig, det skaper (ofte) tillit og gjensidig respekt.

Det er bedre for deg å snakke med dama om dette enn å spørre på et forum på nett. Du vil få både ja og nei her og sitte igjen med det samme spørsmålet uten et ordentlig svar på problemet ditt.

Lenke til kommentar

Sånn helt generelt kan jeg si at de aller fleste damer misliker sterkt at deres menn har noen som helst sosialisering eller kontakt med andre damer! Uansett hva dere måtte si om null romantisk interesse, og enten det er på jobb eller privat. Det finnes unntak, men jeg har aldri møtt et av de eksemplarene.

Noen sier klart fra, noen sier ingenting. (Men det betyr ikke nødvendigvis at hun synes det er greit).

Spør henne, men sier hun "greit" så må du være snill å lese kroppspråket hennes når du kommer hjem. Og slutte å treffe denne andre damen hvis skuldrene hennes er langt oppunder ørene... :hm:

Lenke til kommentar

Sånn helt generelt kan jeg si at de aller fleste damer misliker sterkt at deres menn har noen som helst sosialisering eller kontakt med andre damer! Uansett hva dere måtte si om null romantisk interesse, og enten det er på jobb eller privat. Det finnes unntak, men jeg har aldri møtt et av de eksemplarene.

Noen sier klart fra, noen sier ingenting. (Men det betyr ikke nødvendigvis at hun synes det er greit).

Spør henne, men sier hun "greit" så må du være snill å lese kroppspråket hennes når du kommer hjem. Og slutte å treffe denne andre damen hvis skuldrene hennes er langt oppunder ørene... :hm:

Slike er det vel bare å styre unna. Sjalu kvinnfolk er det verste.

Til TS: Det er jo bare å legge kortene på bordet. Du tjener hvertfall ikke noe på å ikke si det.

Lenke til kommentar

Hei. Vel. Om dette blir et problem. Det er det bare to mennesker i verden som vet. Det er du og hun du er sammen med. Hvis man ikke gjør noe problem ut av det, så blir det ikke noe problem. Hvis man gjør problem ut av det, så blir det et problem.

Å spørre på et forum med massevis av ukjente folk om det blir et problem at du og en jente går på kino når du har dame, det blir litt teit synes no jeg da. Men altså. Snakk med hun du er sammen med, så får du høre med henne. Hvis hun er en sjalu type, så kan det bli litt kinki, men hvis hun ikke er det, så skal du se det går bra.

Du må for all del si det iallefall. Hvis ikke, så kan det oppstå en kjedelig situasjon.

Kjenner de to hverandre forresten? Hvis ja, så bør du iallefall si det.

Lykke til iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...