RBoysen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Rev Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Når motivet er der er det bare å klemme til med det man har. Brukbar fokus på hodet og øynene og det er det viktigste. Noen ganger blir resultatet vel så bra om man fotograferer for mørkt og lyser opp i etterkant. Men optimalt er jo heller ikke det. 7D er jo ganske rask hvis man setter den på multi på det raskeste. Men mye kommer jo også an på optikken. Jeg er svært fornøyd med min Tamron 16-300som jeg bruker sammen med Canon 70D. Men 70D eller for eksempel også 7D sammen med Sigma 150-500 blir langt fra optimalt hva lyset gjelder - og min ustødige hender trenger raske lukkertider. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Liker både posituren og det nysgjerrige blikket på reven. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Fin komposisjon og et våkent blikk på motivet. Det ble kanskje litt mye støy i bildet, men det gir også en annerledes effekt på dette bildet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Flott blikk på reven og godt valg av kameravinkel. I dette tilfellet så synes jeg at støykorn og uskarphet faktisk gav bildet et sjarmerende retropreg. Jeg pleier faktisk av og til å legge på “analog” støy i LR for å kamuflere digital støy på bilder med høy ISO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg