Ovidia2 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Prinsesse på vift Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Artig å se både i farger og svart-hvitt. Trodde umiddelbart det var et brudebilde når jeg så det sort-hvite, men fargene antyder jo noe annet. Fint uttrykk på modellen, ser liksom ut som hun er på vei til noe. Jeg synes det funker fint å ha henne midtstilt når hun ser rett inn i kamera på denne måten, da blir man liksom tvunget til å møte blikket. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er det prinsesse Vilikke? Tror jeg velger meg med kjole i grønn pastell her. Noenlunde symmetrisk komp så da funker også midtstiltheten. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Tenker med en gang på en film fra 50-årene med Audrey Hepburn som på norsk het "Prinsesse på vift". Flott vinkling og utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg likte best s/hv varianten jeg. Askepott som stikker fra slottsballet tenkte jeg når jeg så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg