Mr. President Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Flere som sliter med Companion appen (iPhone)? Får logget meg inn, men skjer ingenting deretter. Også webappen er merkelig, når jeg skal velge club navn får jeg "profanity error". Mener tydeligvis at etternavnet mitt er for grovt... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har selv opplevd at "China" ikke er tillatt på FIFA 15 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Stemmer det at man kan overføre ultimate coins fra FIFA 15 til FIFA 16 én gang? Vil det da si at jeg bør fyre opp FIFA 15, selge alle spillerne mine og deretter overføre alt når jeg får FIFA 16? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Dobbelpost Endret 20. september 2015 av Mr. President Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Dobbelpost Endret 20. september 2015 av Mr. President Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Stemmer det at man kan overføre ultimate coins fra FIFA 15 til FIFA 16 én gang? Vil det da si at jeg bør fyre opp FIFA 15, selge alle spillerne mine og deretter overføre alt når jeg får FIFA 16? Fant ut av det selv, og svaret er nei. http://www.fifauteam.com/fifa-16-ultimate-team-carryover/ Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Dobbelpost Du mener trippelpost Åssen funker web appen for dere i år? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Web-appen funker vel som den skal? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Var mange som hadde innloggings problemer i fjor.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Funker fint her. Planen i år er å åpne en del pakker på day 1. Håpe på at man får noe bra. Spille en FUT draft turnering (lest at man får belønning av det?) I tillegg tenker jeg å opprette to squads. Et all-around team, som består av litt ymse PLs spillere, i tillegg til det obligatoriske Chelsea-laget. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Noen her som har fått satt sammen et lag på webappen før spillet kommer? Her er mitt billige Serie A lag: http://www.futhead.com/16/squads/1260427/ I et dyrt marked har jeg fått kjøpt disse spillerne relativt billig. Mitt svakeste ledd er definitvt Henrique og Mauricio som jeg blir å bytte ut med Castan og Jesus når jeg får råd. Hvis noen her følger med på MattHD på Youtube, så har dere sikkert fått med dere videoen om Iturbe som han la ut for ett par dager siden. Jeg forelsket meg i Iturbe i Fifa15 og hadde han allerede i klubben før MattHD la ut videoen. Han nevner at Balance og Agility har mye å si, noe jeg også tror da man må ha mest mulig bevegelige spillere i FIFA16. Styrke virker ikke å ha like mye å si som det gjorde i FIFA15 så har droppet det til fordel for kjappe og bevegelige spillere. Iturbe, Gomez og Sau har jeg store forventinger til. Spesielt Sau for kortet hans ser ekstremt bra ut. Di Natale har masse grønne stats og Rossi var et av de bedre italienske spiss-alternativene som var billig. Skulle gjerne hatt Parolo istedet for Strootman, men Parolo var massivt overpriset, noe Naingolan og Pogba også var... Forøvrig anbefaler jeg å sjekke ut tredjedrakten og bortedraktene til Al Taawoun i den Saudi-arabiske ligaen. Ser sykt bra ut. Kjøpte bortedrakten for 350 coins og solgte den senere igår kveld til 5000 coins! 1 Lenke til kommentar
Osnes7 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Jeg trenger real motstand i FUT. Add meg gjerne på psn: fee9x Endret 21. september 2015 av Osnes7 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Noen her som har fått satt sammen et lag på webappen før spillet kommer? Her er mitt billige Serie A lag: http://www.futhead.com/16/squads/1260427/ I et dyrt marked har jeg fått kjøpt disse spillerne relativt billig. Mitt svakeste ledd er definitvt Henrique og Mauricio som jeg blir å bytte ut med Castan og Jesus når jeg får råd. Hvis noen her følger med på MattHD på Youtube, så har dere sikkert fått med dere videoen om Iturbe som han la ut for ett par dager siden. Jeg forelsket meg i Iturbe i Fifa15 og hadde han allerede i klubben før MattHD la ut videoen. Han nevner at Balance og Agility har mye å si, noe jeg også tror da man må ha mest mulig bevegelige spillere i FIFA16. Styrke virker ikke å ha like mye å si som det gjorde i FIFA15 så har droppet det til fordel for kjappe og bevegelige spillere. Iturbe, Gomez og Sau har jeg store forventinger til. Spesielt Sau for kortet hans ser ekstremt bra ut. Di Natale har masse grønne stats og Rossi var et av de bedre italienske spiss-alternativene som var billig. Skulle gjerne hatt Parolo istedet for Strootman, men Parolo var massivt overpriset, noe Naingolan og Pogba også var... Forøvrig anbefaler jeg å sjekke ut tredjedrakten og bortedraktene til Al Taawoun i den Saudi-arabiske ligaen. Ser sykt bra ut. Kjøpte bortedrakten for 350 coins og solgte den senere igår kveld til 5000 coins! Har ikke kommet så mye lengre siden sist jeg postet lagene mine, men nå mangler jeg bare én spiller til det ene laget (og fortsatt tre til det andre). Det blir Gutierrez fra Sporting. Hva med Astori til ditt lag? Hvor dyrt å gjøre Di Natale til CAM? Balance og agility er nok undervurdert av mange. Spillere blir fort klønete hvis de har lave stats på dette. Jeg er en av veldig få som er opptatt av balanse på forsvarsspillere. Diekmeiers 56 balance ser veldig lavt ut. Prøver å sørge for at stopperne har minst 50 balance, gjerne på 60- eller 70-tallet. Sporting-stopperen min har 71 balance, selv om han er 188 cm. Gjerne 70+ balance på backer. Endret 21. september 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Hvilken konsoll er du på? Gutierrez ser ut som en grei spiss men den Medium/Low er litt turnoff.. Lurer på om det blir merkbart i dette fifaet? Hva koster Jonas på din konsoll? Med 86 på finishing og positioning i tillegg til 85 på curve må det jo være rimelig enkelt å score på finesseskudd med han. Bytter jeg ut noen med Astori havner kjemien ned på 97. Forhåpentligvis blir det prisdropp på noen spillere etter release. Har merket at prisene på markedet har sunket kraftig siden igår.. Tror du kan ha rett ang. balance på forsvarsspillerne. Burde i teorien være vanskeligere for motstanderen å ta ballen fra deg. Endret 21. september 2015 av Adrax Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hvilken konsoll er du på? Gutierrez ser ut som en grei spiss men den Medium/Low er litt turnoff.. Lurer på om det blir merkbart i dette fifaet? Hva koster Jonas på din konsoll? Med 86 på finishing og positioning i tillegg til 85 på curve må det jo være rimelig enkelt å score på finesseskudd med han. Bytter jeg ut noen med Astori havner kjemien ned på 97. Forhåpentligvis blir det prisdropp på noen spillere etter release. Har merket at prisene på markedet har sunket kraftig siden igår.. Tror du kan ha rett ang. balance på forsvarsspillerne. Burde i teorien være vanskeligere for motstanderen å ta ballen fra deg. Jeg er på PS4. Er ikke så mange Jonas på markedet nå, billigste er 3,9/4,1. Er ikke så opptatt av WR på Gutierrez, men kunne vært litt raskere og hatt 4* skills (da hadde han naturligvis vært dyrere også). Alle dine er fra Serie A? Og Astori er fra Serie A? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Hvilken konsoll er du på? Gutierrez ser ut som en grei spiss men den Medium/Low er litt turnoff.. Lurer på om det blir merkbart i dette fifaet? Hva koster Jonas på din konsoll? Med 86 på finishing og positioning i tillegg til 85 på curve må det jo være rimelig enkelt å score på finesseskudd med han. Bytter jeg ut noen med Astori havner kjemien ned på 97. Forhåpentligvis blir det prisdropp på noen spillere etter release. Har merket at prisene på markedet har sunket kraftig siden igår.. Tror du kan ha rett ang. balance på forsvarsspillerne. Burde i teorien være vanskeligere for motstanderen å ta ballen fra deg. Jeg er på PS4. Er ikke så mange Jonas på markedet nå, billigste er 3,9/4,1. Er ikke så opptatt av WR på Gutierrez, men kunne vært litt raskere og hatt 4* skills (da hadde han naturligvis vært dyrere også). Alle dine er fra Serie A? Og Astori er fra Serie A? Ah, da er det bare å glemme Jonas da. Aboubakar ser på papiret god ut HVIS styrke har noe å si, men har dårlig balance. :/ Sikkert dyr han og? Sau er fra Serie B, som skaper litt problemer med chem i dette laget. Endret 21. september 2015 av Adrax Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Så ikke at Sau er fra Serie B. Men lagkjemien har neppe noen betydning, den er høyst sannsynlig bare en sum av enkeltspillernes kjemi. Sau får ikke maks kjemi uansett, når han har rød link til Iturbe. Astori påvirker ikke Saus kjemi. Endret 21. september 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Kunne godt levd med under 100 chem men for å delta i den standarde onlineturneringen som gir 2000 coins og en gullpakke må man ha et gullag med 100 chem. Så var derfor jeg måtte oppnå full chem. Tror jeg skal begynne å lage meg et ekstra lag ikveld. Må undersøke hvilke ligaer som har billigste og beste spillere. BPL er vel overpriset til tusen så er antageligvis bare å glemme dèt.. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Talent-lag på gang https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=h8HzMVQZnLVRu:FFA16PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå