barezell Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 desidert beste spilleren jeg har fått i pakke er jackson martinez. gikk for 35k. Jeg har med andre ord hatt null pack luck i år Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 desidert beste spilleren jeg har fått i pakke er jackson martinez. gikk for 35k. Jeg har med andre ord hatt null pack luck i år Da har du vert heldig..beste jeg har fått var United bortedrakt som gikk for 4800 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jackson Martinez i pakke er helt klart bra, ja. Benteke har veldig dårlig balanse. Endret 5. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Solgte Messi i går. Kjøpte Neymar, Suarez, Modric og Rodriguez. Så brukte jeg 75k på pakker og fikk blant annet silva, sterling og rundt 10 spillere til ca 5-10k. Føler jeg har hatt en god dose flaks nå Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen som vet når det vil komme noen større pakker? som 25k, 100k osv. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 desidert beste spilleren jeg har fått i pakke er jackson martinez. gikk for 35k. Jeg har med andre ord hatt null pack luck i år Da har du vert heldig..beste jeg har fått var United bortedrakt som gikk for 4800 Heldig, det er jo veldig relativt. Må jo ta i betraktning hvor mange pakker jeg har åpnet. Jeg kan konstantere at jeg ikke har vært heldig Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Noen som vet når det vil komme noen større pakker? som 25k, 100k osv.25K kom ut nå for ca. 1 time siden Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Leste det på Twitteren deres, men trodde det bare var 15k? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Utrolig deilig å spille nå, stoppet å spille for en uke siden pga. disconnects annenhver kamp (var da i 8. divisjon), begynte å spille for to dager siden og ikke hatt en eneste disconnect siden! Nå er jeg i 1. divisjon og går for untradeable kit (selv om den ikke er så veldig fin ). Deilig å spille med helt nye lag og helt nye konstellasjoner kontra tidligere FIFA (hvor det var PACE PACE ONLY). Til de som er interessert i lagene jeg bruker (switcher mellom to for fitness): BPL: http://www.futhead.com/16/squads/2425873/ BBVA: http://www.futhead.com/16/squads/2425987/ Spilt med denne formasjonen (4-3-3(3)) i hele FIFA 15 og er den jeg liker best. Foretrekker vinger som kan skjære inn og skyte kontra innleggsvinger. Falcao er meget bra, elsker spisser som kan fikse biffen når de får sjansen. Ironisk nok; det året Falcao virkelig er dårlig i virkeligheten er han god i FIFA, og motsatt stort sett alle tidligere år. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fått meg et litt mer seriøst lag nå (men billiglagene holder mål, no doubt). Skulle egentlig ha Mauricio på RCB, men Zapata var billigere og er mer enn god nok. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 fikk endelig no ålreit. Suarez dukka opp i ei jumbo pakke. Solgte han lett. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Her er squaden jeg kjører nå. Planen er å bytte ut Pique med Sergio Ramos og Vela med Bale. http://www.futhead.com/16/squads/2654371/ Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 God sondag folkens, er det noen som er keen paa 500k coins? jeg hopper over fifa i aar saa tenkte aa bare taa platinum trofeet for jeg stopper med fifa, mangler online draft trofeet er i siste runde saa du maa ogsaa vaere i siste runde eller komme deg dit, vi prover aa matche hverandre saa taper du med vilje om vi matcher, du for alt jeg har paa kontoen altsaa 500 000 coins paa playstation 4, ikke daarlig fortjeneste det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Noen som trenger FUT15 coins? Har ca 5 mill, og er interessert i FUT16 coins.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Forslag til 2 CB til dette laget? Har sett litt på Pique til ca15k men syns igrunn kortet hans ser ganske dårlig ut til tross for at han er 85. Noen som har prøvd han? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Jeg hadde Pique, men har byttet han ut med Sergio Ramos nå (se forrige post). En rimeligere CB å anbefale vil være Godin. Hadde beholdt Bartra om jeg var deg. Edit: Så nå at du går for spansk og ikke bbva, så da er Godin utelukket. Sergio Ramos anbefales, dog litt dyr. Endret 12. oktober 2015 av tsghost Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Mikel Gonzalez er i hvert fall en klar forsterkning. Non rare og billig. Rodrigo ST? Billig (utenom Ben Arfa, der kan man sette inn Ben Yedder) OP squad, hvis man er på et lavt budsjett. Fire med 4* skills og en med 5*. Endret 13. oktober 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Tenkte at jeg skulle kjøpe noen FIFA Points for første gang i FIFA 16, siden det var Happy Hour. Jeg kjøpte FIFA Points for rundt 400 på PS Store, og jeg har ikke mottat det enda. FU*CK EA og PS Store Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 IF Mustafi som CB må være et beist. Sparer opp til ham selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Godt å se at kjemi har null å si i år også. Kjedelig at EA ikke kan "straffe" de som bare setter en random spiller på topp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå