AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg fikk for mange år siden påvist lavt stoffskifte, og begynte på Levaxin. Verdiene bedret seg mot TSH rundt 3, men legen ville stadig øke dosen siden han mente jeg ville få mer energi om den var lavere (ned mot 1, sa han). Men etter mange doseøkninger foreble den det samme. Inntil jeg begynte med daglig fysisk aktivitet for et år siden. Nå er nivået på TSH 1,6. Jeg bruker 150 mikrogram per dag. Syns dere jeg skal høre med legen om jeg kan prøve å redusere litt (gradvis)? Siden det som til syvende og sist skulle til var mosjon og trening? Jeg syns jo det er litt dumt å bruke mer enn jeg trenger. Grunnen til at jeg la om livsstilen for et år siden var noe annet enn Levaxin, den hadde ikke vært forandret på på et år da. Jeg føler meg mer opplagt nå som verdien er på 1,6, men tror egentlig det kommer mest av mosjon og trening (selv om det sikkert blir to sider av samme sak, dette). Anonymous poster hash: 1f2e2...9a6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå