Gopox Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hei, Jeg prøver å finne en laptop som passer til meg men det er vanvittig vanskelig ser det ut som. Så mye å velge mellom! Kan dere hjelpe meg, gi noen tips? Jeg tenker prisklasse ca. 7-10k. Jeg setter pris på: * God\medium ytelse (etter prisen da, og ikke helt gaming-pc) * Byggekvalitet * Medium størrelse, helst 15"-13" og liten "list" rundt skjermen\tastatur * Medium eller lite støynivå, ikke 1000 vifter * Bra oppløsning, 1080p er omtrent et must. * SSD? Hadde vært fint men ikke et 100% must. * Enten billig\medium dedikert grafikk, eller svært god integrert. Dette er mindre viktig for meg: * Batterikapasitet, har alltid strøm tilgjengelig * Touch-skjerm - dette trenger jeg ikke * Spesielt bra farge\kontrast etc på skjerm * Liten vekt * Trenger ikke være spesielt tynn * Behøver ikke mange utganger, men USB er must. * Trackpad, dette bruker jeg ikke. * Høyttaler, ikke viktig i det hele tatt. Jeg kommer i hovedsak til å benytte laptop til typiske kontorjobber, dvs nettleser, pdf, excel, word osv - men hvis det hadde vært mulig med lett gaming i ny og ne i denne prisklassen (7-10k), selv med dårlig fps hadde det vært topp. Mvh Bjørn Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 En brukbar shortlist ? http://www.prisjakt.no/category.php?k=353#rparams=m=s235179258 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå