Lothen90 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Heisann solgte min stasjonære for en stund siden men nå kommer det kaldere tider og tenkte kjøpe meg en stasjonær igjen for og spille litt counter strike global offensive, så fant jeg 2 maskiner men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal gå for? maks jeg vil bruke er 7000kronasjer. http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/LE57331750/lenovo-k450e-stasjonar-pc#tab-specs Dette er den ene av di 2. http://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ACDTSQYEQ212/acer-predator-g3-605-stasjonar-gaming-pc Her har du den andre Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hvis det kun er til CS:GO så hadde jeg faktisk gått for Lenovo maskinen. Da får du med SSD, til gjengjeld svakere skjermkort.. me til CS:GO så duger det fint. Regner med du gamer i low settings og lavere oppløsning enn 1920x1080? GO er CPU avhengig, og da spesielt i lavere settings så er det CPU som virkelig spiller inn. GTX 960 er mye kraftigere enn 750ti, men jeg hadde heller gått for Lenovo varianten i det tilfellet her. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Om det er 144 hz skjerm i full hd hadde jeg heller vurdert acer maskinen. Lenovo maskinen hadde jeg heller sett på brukt i så fall på finn.no. Det er ikke vanskelig å legge til SSD disk. Problemet er vel først om recovery partisjonen er på harddisken. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Hva med å bygge selv? Er som å bygge lego Se på en YuoTube video, så klarer du det fint Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Du får en del mer for pengene hvis du tar Acer maskinen pga GPU'en, men Lenovoen er helt kurant til CS. Hvis du ikke har noen spesielle behov så er det en bra pris på disse maskinene. Jeg hadde valgt Acer maskinen pga GPU'en, den alene er verdt 1.000,- ekstra.. PC'en vil føles mer responsiv med en SSD så jeg hadde satt i det. Lenovoen har bare 120GB SSD så den vil jeg si blir for liten, du får 250GB for rundt tusenlappen. Acer maskinen er definitivt et bedre kjøp. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Mye forskjellige meninger her ja, men skal bare brukes til csgo og kjører på 1280x960 4:3 resolution og settings på low tenker også jeg kjøper en 144hz skjerm med det samme, ja jeg kan bygge maskin men blir så og si den samme prisen da disse 2 var veldig rimelige, men har også sett på noen laptoper på finn.no men er litt skeptisk til laptoper til gaming mtp varme. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ja da hadde jeg gått for lenovoen og lagt resten av pengene i en god 144hz skjerm og mus, keyboard, headset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå