AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hei hei! Synes dere gutter at det er turn off at jenta er biseksuell? Hilsen nysgjerrig jente Anonymous poster hash: 06142...92a Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Så lenge jenta ordner trekant i blant skal jeg ikke klage 5 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Fra et nøytralt ståsted: Nei. Jeg har ikke oppfattet det slik at gutter generelt syntes det er "turn-off". Endret 6. september 2015 av donJonazo Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Hvis jeg var en sexy asiatisk kvinne, ville du ha klådd på puppene mine da? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Asiatisk eller ei - ja, hvorfor ikke? Jeg har små pupper, så setter pris på en håndfull på den andre parten. Ikke noe galt i det vel ^^ Anonymous poster hash: 06142...92a 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Personlig så er det turnoff om dama er mer interessert i andre damer enn i meg. Men er hun bi men greier å holde seg til en partner er det null problemer for meg. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Svaret er enkelt og greit nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Jeg skjønner spørsmålet, men hva er problemet? Edit: TS er et troll, ikke sant? Endret 7. september 2015 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Har bare gode erfaringer med det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Nei, jeg er ikke et troll. Jeg tenner på jenter, men er redd for at en fremtidig partner av motsatt kjønn, ikke ville satt pris på det, eller hadde syntes det var en deal breaker…. men da hadde han vel ikke vært noe for meg heller. TS Anonymous poster hash: 06142...92a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg skjønner godt at jenter tenne på jenter. De er myke, varme og lukter godt. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg skjønner godt at jenter tenne på jenter. De er myke, varme og lukter godt. Hehe, flesteparten ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ser ingen problemer med at dama jeg var sammen med skulle være biseksuell. Det er jo uansett meg hu hadde valgt å være sammen med. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 da hadde han vel ikke vært noe for meg heller. TS Anonymous poster hash: 06142...92a Synes du sier det best selv her - det er vel greit å finne noen som aksepterer deg for den du er (i en utopisk verden)? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Ser ingen problemer med at dama jeg var sammen med skulle være biseksuell. Det er jo uansett meg hu hadde valgt å være sammen med. Dette er vel det mest fornuftigste svaret av alle. Samme om dama tenner på menn, damer eller begge deler. Hun har tross alt valgt meg. (Hypotetisk dame, jeg har ikke noen for øyeblikket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå