DataFMT Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Ut mot havet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 På slike motiver funker de lange lukkertidene godt. For meg er dybdefølelsen i slike bilder litt viktig så derfor V4 for meg. Hadde du fjerne 4-5 cm. oppe i V1 ville den kanskje fått den beste dybdesuget av disse. Men siden jeg også er litt Steingal så er også V3 med sine gode detaljer i fjæresteinene av interesse. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 En fin bildeserie, min favoritt blir V3. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 På slike motiver funker de lange lukkertidene godt. For meg er dybdefølelsen i slike bilder litt viktig så derfor V4 for meg. Hadde du fjerne 4-5 cm. oppe i V1 ville den kanskje fått den beste dybdesuget av disse. Men siden jeg også er litt Steingal så er også V3 med sine gode detaljer i fjæresteinene av interesse. Roar Tusen takk for den konstruktive kritikken. V4 var et forsøk på å få litt mer dybde på V1, men ser jeg kunne tatt enda mer. Du ville tatt det like over bergkanten til venstre? -Frode Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 En fin bildeserie, min favoritt blir V3. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! -Frode Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Flotte bilder, tror jeg velger meg V3 jeg. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 V4 Flotte bilder, tror jeg velger meg V3 jeg. Takk skal dere ha! Artig at dere ikke velger det samme. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Liker best V4 og er ellers enig med Kneppen. Til neste gang vil jeg anbefale å eksperimentere med plassering av horisont og gjerne ha den enten høyt oppe eller lavt nede i bildeflaten. Det gir ofte mye mer interessante resultater og sterkere dybdefølelse enn å plassere horisontlinja rundt midten. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 Liker best V4 og er ellers enig med Kneppen. Til neste gang vil jeg anbefale å eksperimentere med plassering av horisont og gjerne ha den enten høyt oppe eller lavt nede i bildeflaten. Det gir ofte mye mer interessante resultater og sterkere dybdefølelse enn å plassere horisontlinja rundt midten. Takker for kommentar Mikael. Jeg skal eksperimentere litt mer neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg