Gå til innhold

hvilken centrino laptop?

hum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har tenkt litt på  Acer TM 662LCi Centrino 1.5 512MB 40GB 15"

Heisann! Jeg sitter på en Acer 660LCi(samme som beskrevet nedenfor). Kan ikke si annet så godord om denne. Den lager ikke en lyd, kjempebra skjerm, deilig tastatur, nok av usb-porter osv. Har brukt denne i snart to måneder. Den har oppført seg helt som den skal, og har ikke hatt noen problemer med den. Er ikke noen heftig spillemaskin, det skal sies! er bare ett "vanlig" skjermkort, med delt minne. Klarer å spille Warcraft3 i 1024*768, men ville nok satset på en annen maskin hvis du skal spille noe særlig. Følger med endel programmer som Norton Antivirus og sånne småting. Anbefales, men ikke til en "hardcore" spiller!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hva med en zeptp Z-note 4100 da?

Det er samme maskinen som CL50 bare et par 1000,- dyrere. Hvorfor ikke kjøpe CL50 å bruke angreretten hvis du ikke er fornøyd? Det er en deilig maskin.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en acer her også. Riktignok ikke en veldig "bærbar" en, men en laptop med p4 desktop prosessor i 240 serien. Batteritiden er mildt sagt "så som så".

Jeg går å sikkler etter en TravelMate 803LCi med 1,6ghz pentium-m. Jeg haaar så lyst på en slik en!

DrErling

Lenke til kommentar

skal ikke bruke den til så mye spilling. blir vel mest lav grafikk spill jeg kommer til å spille. men til en god del film (på tv).

er veldig i tvil. har mest lyst på acer. men skjermkortet trekker litt ned.

Lenke til kommentar
skal ikke bruke den til så mye spilling. blir vel mest lav grafikk spill jeg kommer til å spille.  men til en god del film (på tv).

Du får forresten en bra DVD-spiller, en ok brukt laptop du kan bruke til skrivemaskin og en drøss med DVD-filmer for 17000. Om du likevel bare skal se på film....

Ellers så kan du jo gå for en IBM T40. så at www.ibmshop.no har en til 13490 med 1,5 pentium -m. Fant ikke noen specs dessverre.

Har du forresten vurdert acer 290? centrino til ca. 12500, da har du nesten 4500 til å skaffe en 7200 rpm disk, ekstern dvd-brenner, bra internet-linje eller noe annet som hever bruksverdien på maskinen din.

Endret av skjelsba
Lenke til kommentar

Har sinnsykt lyst på en Acer TravelMate 803LCi selv.. :) Hvor får du den beste prisen? Jeg har sjekket litt rundt i det siste, og det rimeligste jeg finner er:

www.itbutikken.no (pris: 16992,- NOK)

Jeg synes dette var litt i det rimeligste laget, og det forundrer meg ikke om det er eksl. mva. Har for sikkerhets skyld sendt en mail for å forhøre meg.

Til slutt lurer jeg på om det er vanvittig stor forskjell på ATI radeon 9000 64Mb skjermkort og det skjermkortet som er integrert på centrino plattformen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...