Auriowis Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Har satt sammen en PC og lurer på om delene passer, og at Corsair kjøleren får plass. https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1590598&su=BCF32877-CAC7-4CAE-8295-20F63BE7F3AA Strømforsyningen kjøpes fra Netonnet. Håper jeg ikke har glemt noe. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Alt passer fint, men hvorfor skal du kjøpe nye vifter? Og hvor skal de plasseres? Hvilken strømforsyning skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Før hadde jeg et kabinett som heter Cooler Mater HAF 912, det er rundt 2 cm lavere enn kabinettet du har linket til. Og samme kjøleren som du har valgt ut fikk jeg ikke plass til. Måtte ty til litt jallamekk, og plasserte viftene til radiatoren utenpå kabinettet.. Det fungerte, men så ikke så bra ut Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Den Corsair kjøleren får plass i h440, har satt inn akuratt den modell selv uten problem Endret 6. september 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Auriowis Skrevet 6. september 2015 Forfatter Del Skrevet 6. september 2015 Takker for svar. Viftene skal plasseres på kjøleren, siden de som følger med bråker ganske mye. Kjøper en EVGA SuperNova 750W strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå