Ultra_Fisk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvordan tror du dette oppsettet kommer til å prestere? Maze4 på cpu , med en ac rad 120 fra mircoplex. Var alt jeg hadde råd til nå Radiatoren kommer til og plasseres smart altså Kjøpte denne radiatoren pga en kompis skulle handle noe annet der. menmen, gleder meg nå jeg da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 De kommer ikke til å prestere i det hele tatt hvis du ikke slenger på en pumpe, vifte, slanger og en skvett vann Men utover det ser det lovende ut Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Har bestilt det og men gadd ikke å skrive det. pumpe : Hydor Seltz L20 II Slanger : tygon Vifte: Enermax Tank: En søt boks som det var godteri i før, med bilde av minni og mikke utenpå. Masse hjerter og stuff Det jeg lurer mest på er den radiatoren. Burde kanskje kjøpt BlackIce(?) men den kan jeg kjøpe senere viss denne ikke duger Husk at dette er et billig oppsett. Hva tror dere? (Arctic?) :O Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ser bra ut det der, ville ha spytta i et par hundre kroner ekstra på radiator. Men jeg vet hvordan det er når du akkurat har råd, da kjøper du uansett ;D Jeg angret meg iværtfall senere. Men vet ikke så mye om den AC radiatoren, kan være bra. Men tviler på at den tar BI Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Tror den radiatorn holder fint iallefall til en blokk Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Den raddisen ble kåret til beste 120 raddis her på overklokking.no såvitd jeg husker.Hiv på en god 120 vifte og det skulle holde i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå