Gå til innhold

i ei havn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette ble et bra bilde jeg hvor jeg liker den litt dype blåfargen du har fatt fram her.

Der traff du spikeren på hode angående nordmenn og deres dårlige oppførsel i utlandet. Dette har jeg sett tendenser til selv og som nordmann skjemmes jeg på vegne av dem som ikke helt kan oppføre seg. Mange av har fått for mye penger i hendene og det har fullstendig gått til hode på dem og tror de kan ture fram som de vil.

Ja, ja, det var den skjennepreken

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar

Jeg synes dette ble et bra bilde jeg hvor jeg liker den litt dype blåfargen du har fatt fram her.

Der traff du spikeren på hode angående nordmenn og deres dårlige oppførsel i utlandet. Dette har jeg sett tendenser til selv og som nordmann skjemmes jeg på vegne av dem som ikke helt kan oppføre seg. Mange av har fått for mye penger i hendene og det har fullstendig gått til hode på dem og tror de kan ture fram som de vil.

Ja, ja, det var den skjennepreken

Mvh Torbjørn

Tusen Takk for hyggelig kommentar og for dine betraktninger. Ja det går litt for langt Når nordmenn kjefter på spanske kelnere for at de ikke kan norsk. For hadde det ikke vært for nordmenn så måtte de ha plukket bananer. Ja da er det flaut å være nordmann .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...