Gå til innhold

avføring hund? - mulig å si noe om rase

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt et mindre ønskelig "besøk" på døra nylig, av det jeg antar er en hund som har lagt igjen sitt visittkort.

Har ikke peiling på dyreavføring, så jeg tenker at jeg spør her om noen er i stand til å gjenkjenne visittkortet og si med noenlunde sikkerhet hvilket dyr det eventuelt kan være. Jeg tror det er hund, men det er teoretisk mulig at det kan ha vært rev.

Spørsmålet er: Hvilket dyr (eller hunderase) legger igjen visittkort slik som dette?

post-87910-0-78579700-1441568978_thumb.jpg
post-87910-0-09105900-1441568992_thumb.jpg

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

To oppfølgningsspm. til deg.

Hvor stor er den sånn ca. og kan du si noe om lukten? (Joda, hundemennesker tenker på sånn)

Nå er både matten og klatten gåt i søpla, så noe eksakt mål kan jeg ikke gi. Fant heller ikke et hundemeneske i nærheten som var villig til å sniffe på klatten (tullet bare, men har ikke prøvd å lukte).

Eneste sammenlikning er "skoavtrykket" på matten, dette regner jeg med tilsvarer skostørrelse 34 elns.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vekker opp en gammel tråd.

Vel, da har jeg igjen hatt "besøk", denne gangen er er heldigvis "gaven" lagt like utafor porten så teknisk sett er det ikke på egen eiendom.

Likevel, misstenker at det er samme hund (og eier) som står bak. Nytt spørsmål: Er det mulig for en veterinær å kunne undersøke ekskrementene og si noe om type hund om jeg tar med meg denne "gaven"? Det er heldigvis pinnfrossen så foreløpig er det ingen fare for at "gaven" begynner å råtne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...