Gå til innhold

[Løst] Helt "ok" småe høyttalere til PC'en min til billig penge?

Anbefalte innlegg

Tittelen høres meget "vanskelig" ut, men prøver allikevel jeg...

Er på jakt etter et par småe høyttalere til PC'en min til en billig pris. Akkurat nå har jeg noe skikkelig crappy 2 PC-høyttalere som gir hverken noe bass eller noe futt, også skurrer det veldig når man setter opp volumet litt. Er skikkelig gamle høyttalere, altså. Så ja, skulle gjerne hatt noe...tja..LITT bedre, hehe. Budsjett? Helst rundt 1000kr. Kanskje opp mot 2000kr? Finnes det noen akseptable høyttalere for den ikke-kresne til den prisen, kanskje?

Vil nemlig se på filmer, spesielt skrekk og spenningsfilm med LITT mer lyd enn hva jeg har nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tittelen høres meget "vanskelig" ut, men prøver allikevel jeg...

Er på jakt etter et par småe høyttalere til PC'en min til en billig pris. Akkurat nå har jeg noe skikkelig crappy 2 PC-høyttalere som gir hverken noe bass eller noe futt, også skurrer det veldig når man setter opp volumet litt. Er skikkelig gamle høyttalere, altså. Så ja, skulle gjerne hatt noe...tja..LITT bedre, hehe. Budsjett? Helst rundt 1000kr. Kanskje opp mot 2000kr? Finnes det noen akseptable høyttalere for den ikke-kresne til den prisen, kanskje?

Vil nemlig se på filmer, spesielt skrekk og spenningsfilm med LITT mer lyd enn hva jeg har nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...